سفر یکروزه مدیر کل آموزش و پرورش به شهرستان بافق وبازدید از مدارس این شهر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 13 دی 1391

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد  به همراه مدیر آموزش و پرورش و 20 نفر از مدیران مدارس شهرستان بهاباد به شهرستان بافق سفر کرد،و به محض ورود به شهرستان در صبحگاه اداری آموزش و پرورش شرکت نمود . محمد کاظم رحیمی نژاد در جمع کارکنان آموزش و پرورش بافق موفقیت های آموزش و پرورش استان را مرهون تعهد و ایثارگری فرهنگیان دانست و افزود قاطبه فرهنگیان انسان علی رغم محدودیت های منابع ،امکانات و نیروی انسانی با تمام توان در راه تعلیم وتربیت دانش آموزان استان دارالعباده و دارالعلم یزد ایثارگرانه تلاش می کنند.
رحیمی نژاد با گرامی داشت 12 دی سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان یزد از 12 دی ماه به عنوان روز تاریخی و ارزشمندی برای استان یزد یاد کرد  وی با تقدیر از همراهی مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان بهاباد در مورد هدف این بازدید گفت: این بازدید ها فرصتی برای تبادل اندیشه مدیران با یکدیگر است و قطعا” تقویت کننده تلاش های مثبتی است که در شهرستان ها و مناطق صورت گرفته است.
رحیمی نژاد بهره مندی از تجربیات مدیران، اطلاع از خدمات ، تلاش ها برنامه های آموزشی ،تربیتی ،ورزشی و اطلاع از کسری ها و کمبود ها را از دیگر اهداف این بازدید ذکر کرد .

IMG_3305

مدیر کل آموزش و پرورش از مدارس شهید چمران ، پیام ، شهید اکرمی و شاهد نور بازدید و از نزدیک مسائل آموزشی ، تربیتی ، اداری ، ورزشی و مالی مدارس را بررسی کرد و ضمن دیدار و گفتگو با معلمان و اولیاء ، از دانش آموزان برتر این مدارس تقدیر نمود . رحیمی نژاد همچنین فریضه ظهر و عصر را در جمع دانش آموزان شاهد نور اقامه کرد و در سخنان کوتاهی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم ( ص ) دانش آموزان را به توجه خاص به اقامه نماز سفارش کرد . در جریان بازدید مدیر کل از دبستان شاهد نور که فرماندار و شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند ، دانش آموزان با اجرای سرود و قرائت دکلمه ، 12 دی سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان یزد را گرامی داشتند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page