اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر/ خدمت به مردم فلسفه انتظار است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 بهمن 1391
در نشست شورای اداری بافق مطرح شد
اجرای باشکوه برنامه‌های دهه فجر/ خدمت به مردم فلسفه انتظار است
DSC04458-300x225
 نشست شورای اداری بافق با حضور مسئولان این شهرستان برگزار و در آن بر اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام الله دهه فجر تاکید شد.
 فرماندار بافق در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین مشکل دنیای غرب رویارویی با اعتقادات راسخ مسلمانان است.
مهدی خاوری با بیان اینکه اعتقادات مسلمانان همان فلسفه انتظار و مهدویت است، افزود: مهدویت و انتظار موضوعی است که دشمنان نظام آن را نشانه رفته‌اند و برنامه‌ریزی خاصی برای مقابله با این فرهنگ کرده‌اند.
وی خدمت به مردم را بهترین راه زمینه سازی ظهور عنوان و تصریح کرد: اصلی‌ترین قدم  برای رسیدن به نقطه آمال بشریت، خدمتگزاری است.
خاوری با اشاره به احادیث و روایات اسلامی در این زمینه خاطرنشان کرد: بهترین نعمت برای مسئولان این است که مردم برای رفع خواسته‌ها و نیازهای خود به آنان رجوع می‌کنند.
فرماندار بافق خدمتگزاری را موثرترین راه مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: نگاه منتظرانه و تفکر انتظار در فرهنگ شیعه راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل حل نشدنی در جامعه است.
امام جمعه بافق نیز در این نشست با بیان اینکه مسئله مهدویت از آغاز بعثت پیامبر اکرم (ص) مطرح شده است، اظهار داشت: با مطالعه در تاریخ اسلام، این موضوع به خوبی روشن است که موضوع انتظار و مهدویت از صدر اسلام همواره در کتب شیعه و سنی مطرح شده است.
حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: خط ولایتی که ترسیم شده است، امروز باید در خدمت نظام و انقلاب قرار گیرد.
وی تصریح کرد: قدرت‌های استکباری در قبال مسئله مهدویت در حال توطئه هستند که به برکت اسلام و فرهنگ غنی آن همواره با شکست روبه‌رو شده‌اند.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور گسترده همه آحاد مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به برکت همین حضور مردم و همدلی و یکپارچگی بین آنان در قله‌های رفیع علم و پیشرفت قرار گرفته است.
در پایان این نشست مسئولان کمیته‌های برنامه ریزی ستاد دهه فجر بافق  به ارائه برنامه‌های خود در زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب پرداختند.
تجلیل از فجرآفرینان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جنگ فجر مهرورزی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری در سطح شهر و مدارس، مسابقات پیامکی تاریخ انقلاب، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا، شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و … از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد دهه فجر در شهرستان بافق است/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page