افراد هر جامعه به دليل داشتن نظرات، افكار متنوع و متفاوت، با ارزش ترین سرمایه ها هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 4 بهمن 1391
مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد
افراد هر جامعه به دليل داشتن نظرات، افكار متنوع و متفاوت، با ارزش ترین سرمایه ها هستند.
با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری و کارکنان فرمانداری بافق جلسه طرح نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها برگزار شد
 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری در نشست کارکنان فرمانداری بافق با تاکید بر اجرای طرح نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات گفت : اگر سازمانی بخواهد خدمات مطلوبی ارائه کند باید از این سیستم نوین استفاده کند.

“سعید عبداللهی” با معرفی اجمالی از طرح نظام پیشنهادات اظهار داشت: نظام پيشنهادها  مجموعه فعاليت­هايي است كه از طريق آن ميتوان به يافته هاي ذهني و انديشه سرمايه هاي انساني در حل مسائل و ايجاد سوالات جديد و راه حل هاي بهينه در راستاي فرهنگ تغيير و به­سازي مستمر جامعه دست يافت

وی افزود: افراد هر جامعه به دليل داشتن نظرات، افكار و خلاقيت هاي متنوع و متفاوت، با ارزش ترین سرمایه ها به حساب می آید.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اهداف این طرح گفت: اهداف اصلی نظام پیشنهادات را می توان اشاعه فرهنگ همکاری داوطلبانه و خود جوش، بهبود روحیه و انگیزه کارکنان،افزایش میزان خلاقیت، نوآوری و ابتکار ،تقویت مسئولیت پذیری و تعلق سازمانی،بهبود بهره وری، کیفیت و ارائه بهتر خدمات پس از فروش ،افزایش توانمندسازی مدیران و کارکنان ،افزایش پویای و انعطاف پذیری و… دانست.

عبداللهی با اشاره به راه اندازی یکساله این طرح گفت : از نظام پیشنهادها باید به عنوان زمینه شکل گیری کشف استعدادها و موثرترین روش حل و فصل مسائل سازمان یاد کرد که هر یک از ابعاد مذکور به نحوی جاذبه های سازمان و بالندگی فکری- مهارتی و اجتماعی را تعیین می کند.

وی با اشاره به یکی از اهداف راه اندازی این طرح گفت:گاهی اوقات ارائه جزیی‌ترین نظر و پیشنهاد فردی می تواند راهکار مناسبی برای برون‌رفت از موانع و مشکلات تشکیلات و سیستم اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و … داشته باشد که این در واقع از تأثیرات نظام مشارکت است.

عبداللهی با تاکید بر اینکه تفکرات و پیشنهادات در تمام سطوح جامعه وجود دارد تصریح کرد: عملیاتی کردن و بهره‌گیری از پیشنهادات ارائه شده کمک مؤثر و مفیدی در کاهش مشکلات موجود در سیستم نظام اداری ، فرهنگی ، اجتماعی و مسائل شهرستان ، استان و کشور  داشته است.

فرماندار بافق در این نشست با بیان اینکه طرح نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها طرحی نو و یک نوع مدیریت مشارکتی است گفت : هر فكر و ايده نو كه بتواند منجربه ايجاد يك تغيير مثبت، بهبود روش، افزايش كيفيت و توليد، كاهش هزينه ها و بالا بردن روحيه كاركنان گردد باعث تحولی عظیم در نظام اداری خواهد شد .

مهدی خاوری خاطر نشان کرد : نظام پيشنهادها سيستمي است كه مي توان از فكر و انديشه هاي افراد براي مسئله يابي، چار ه جويي و حل مسائل و مشكلات جامعه بهره جست


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page