شاگردان پیروانی قدر حضور پرشور جوانان بافقی را ندانستند

دسته: ورزشی
۸ دیدگاه
جمعه - 6 بهمن 1391

در هفته هفدهم لیگ دسته یک کشور دو تیم سنگ آهن بافق و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند.

در روزپنجشنبه راس ساعت۱۴ در ورزشگاه شهدای شرکت سنگ آهن جوانان بافقی به امید پیروزی تیم شهرشان به ورزشگاه آمده بودند و عجیب شور و غوغایی به پا کرده بودند آنان که امیدوار بودند روند موفقیت های تیم محبوبشان ادامه داشته باشد بیش از پیش با حضور در استادیوم به حمایت از تیم سنگ آهن پرداختند اما دریغ و افسوس که بازیکنان سنگ آهن نسبت به بازی های قبلی ضعیف تر بودند و احتمالا با دست کم گرفتن حریف تبریزی اسیر ضد حمله های آنها شدند و به ترتیب در دقایق ۳۰ و ۵۰ گل خوردند و بسیار ناامید به ادامه بازی پرداختند و بر حسب یک اتفاق یا به عبارتی بصورت یک اشتباه بهنام عسکرخانی موفق شد دروازه تبریزی های قعر جدولی را بگشاید.

تیم سنگ آهن بافق باخت اما جوانان بافقی پیروز شدند.

جوانان مشتاق و دلسوز بافقی از دقیقه ۱ تا ۹۰ به عشق بافق تیم شان را تشویق کردند.

لازم به ذکر است تعداد اندکی از افراد ادعا داشتند که امروز به دلیل قرعه کشی و اهدا جوایز ارزنده و با ارزش بافقی ها جمع شده اند و ورزشگاه شلوغ است حالا جالب است بدانید بعد از اتمام بازی اکثر افراد حاضر ورزشگاه را ترک کردند و برای قرعه کشی نماندند واز جمعیت حدود ۲۰۰۰ نفری تعداد اندکی در ورزشگاه حضور داشتند کهبه یقین به ۲۰۰ نفر هم نمی شدند.

در تمام لحظات بازی جوانان دیار دارالشجاعه به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم سنگ آهن به خصوص افشین پیروانی پرداختند و رضایت خود را از نتایج تیم سنگ آهن با حضور افشین پیروانی اعلام کردند.

محمد حسام نصیرزاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 بهمن 1391 - 7:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دلیل اصلی این باخت ها و نتایج بد فقط و فقط به نحوه مدیریت باشگاه است . از قرار اطلاع بازیکنان در حدود 70 تا 80 درصد پولشان را گرفته اند این در حالی است که دیگر تیم ها حتی از پرداخت هزینه های اولیه تیمشان یعنی کرایه اتوبوس و هتل و … عاجزند ب بازیکنانشان بعد از اتمام فصل برای گرفتن پولشان به فدراسیون روی میاورند. حالا چه انگیزه ای برای بازیکن است که با دل و جون بازی کنه و آبروی بافق را حفظ کنه

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 بهمن 1391 - 7:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا از مدیرعامل باشگاه بخواهید که برای افکار عمومی روشن کنند که هزینه های گزاف باشگاه از چه محلی پرداخت میشود . نفرمایند اسپانسر که خنده ام میگیره.کدوم اسپانسر پیدا میشه که بدون تبلیغات برای خودش و شرکتش بر روی لباس تیم و اطراف زمین پول چند صد میلیونی به تیم بده.همینه که مدیریت هزینه ضعیفه و کسی ازش سین جین نمیکنه

هوادار تیم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 بهمن 1391 - 7:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

راسته که میگن بین اعضای هیات مدیره باشگاه اختلافاتی رخ داده .و دود این اختلاف به چشم ما هوادارا میره.میگن مدیرعامل باشگاه میخواد بدون هماهنگی یکه تازی کنه ولی رییس هیات نمیزاره .و داره شانتاژ بازی در میاره .آقای بافق فردا میدونم این مطالب را درج نمیکنی ولی از روی وظیفه اینا رو گفتم . لطفا اگه میخوای بیطرفی خودتو ثابت کنی درجش کن . چون به هیچ کسی بی حرمتی نکردم

بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 7 بهمن 1391 - 10:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي مدير عامل فقط اين را ميگم كه بچه هاي بافقي را به خدا اگر در تركيب بزاريد از اين … بهتر هستند و نكته ديگر با ابن جايزه دادنتان مگر بافقيها براي جايزه تيمشان را تشويق ميكنند ولي اگر جايزه گذاشتيد مردم را مثل خودتان فرض نكنيد و درست برنامه ريزي كنيد كه همه 2000 نفر شركت كنند

حق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 بهمن 1391 - 1:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این پول ها همش حق بجه های بافقه که این جوری خرج میشه آخه خریدن یه تیم ورشکسته به چه درد میخوره

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 بهمن 1391 - 3:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

همشه به خاطردست کم گرفتن حریف واشتباه فردی گل خوردندباتشکرازمدیر عامل واعضای کادرتیمانشاا…اشتباهات رفع شودوهمیشه بابردباشدکه بیشتربرای تشویق تیم خودباشند.

خرسندیم بخدا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 بهمن 1391 - 11:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکراز مدیران عامل سنگ آهن وباشگاه فرهنگی ورزی سنگ آهن بافق
ماجوانان بافقی بسیارموافقیم با این اقدام که امتیاز تیم تربیت رابصورت توافقی به نام سنگ آهن بافق تحویل گرفته اید وسال اول هست وانشاالله باخریدن پست های دروازه بان ومهاجمان قوی بتوانیم اگر چه امسال صعود کننده به لیگ برتر نشدیم انشاالله سال آینده بتوانیم موفق تر باشیم.
((آقای عسکری عزیز&از خودمان نگوییم&انشاالله به صحبت های ناامیدکننده توجه نکنید وباتوکل برخداوندبه تیم داری سنگ آهن بافق و پیروزی این تیم امیدوارباشید وهستیم…باتشکر ))

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 3:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام درودبه مدیرعامل سنگ آهن وسلامتی برای ایشان وهمنچنین به مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی وسرمربی تیم واعضای آن انشاا…بارفع اشتباهات فردی تیم رابه بالای جدول گروه الف برسانیم وهمواره ازشما تشکروقدردانی راخواهانیم ومطمئن باشیدکه اگربابردتیم باشدهوادار زیادی به ورزشگاه خواهدآمد.

You cannot copy content of this page