راه مقابله با دشمنان وحدت با محوریت دین است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 بهمن 1391
امام  جمعه  بافق:
راه مقابله با دشمنان وحدت  با محوریت دین است
 امام جمعه بافق گفت : اگر جهان اسلام بخواهد با دشمنان دین و بیگانگان سربلند باشد باید روی مساله وحدت با محوریت قرآن و عترت و توحید گام بردارد.
 حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه ای نماز جمعه این هفته با تبریک ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت : پایه گذار مساله وحدت قرآن کریم است  که توسط پیامبر مکرم اسلام (ص) اجرا و تاکید شده است .
امام جمعه بافق افزود: اگر جهان اسلام بخواهد با دشمنان دین و بیگانگان سربلند باشد باید روی مساله وحدت با محوریت قرآن و عترت و توحید گام بردارد.
وی تصریح کرد: پیروزی از ان ملتی است که با صفا و صمیمت بر اساس آموزه های دینی در ارتباط با وحدت قدم بردارد.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به روز اخلاق و بهورزی اشاره کرد و بیان داشت : از دیگاه امام جعفرصادق (ع) انسان های مومن کسانی هستند که با مهر و محبت و اخلاق اسلامی در کنار هم زندگی کنند.
امام جمعه بافق با بیان اینکه دین اسلام دین رحمت و مهربانی است افزود: اگر مسائل خانوادگی بر اساس فرهنگ اسلامی باشد چالش های زندگی در جامعه  از میان می رود.
وی خاطر نشان کرد: اخلاق فردی ، دینی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی یک فرد مسلمان باید بر محور دین باشد.
خطیب نماز جمعه بافق در ادامه سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه معیشت مردم اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس باید با وحدت  و همفکری برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اقدام کنند .
سلیمانی افزود: اقدام مجلس برای جلوگیری از آزاد شدن برخی از قیمت ها احترام به حقوق مردم است چرا که در حال حاضر شرایط اقتصادی به گون های است که باید با تعامل و تبادل نظر هر اقدامی صورت گیرد.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به با گرامیداشت فرا رسیدن دههه فجر و سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر نقطه از کشور امروز قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و این به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است .
وی با بیان برخی از آمارهای مربوط به امکانات دوران قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد: پیشرفت های علمی و عمرانی کشور بعد از انقلاب سرعت دوچندان گرفته است که در حال حاضر کشور را د راوج اقتدار قرار داده است .
وی همچنین به توطئه های دشمنان نظام و اسلام برای کمرنگ نمودن حضور مردم در راهپیمایی گسترده 22بهمن اشاره کرد و بیان داشت : ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی امسال هم همچون 33سال گذشته با حضور با شکوه د رراهپیمایی 22 بهمن و انتخابات سال آینده همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند.
وی در پایان از حضور گسترده مردم ولایی و ارادتمند به اهل بیت شهرستان بافق در مراسم گرامیداشت سالروز تولد حضرت امام زاده عبدالله بافق تقدیر کرد و این حضو ر را بیانگر اعتقادات راسخ مردم به اهل بی (ع) دانست .

بافق / عبداللهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page