تفکر بسیجی معنای حقیقی انتظار فرج است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 7 بهمن 1391
فرمانداربافق : تفکر بسیجی معنای حقیقی انتظار فرج است
مهدی خاوری در نشست بصیرتی پرسنل ناحیه مقاومت بسیج بافق تفکر بسیجی را معنای حقیقی انتظار فرج دانست.
444

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، “مهدی خاوری” در دیدار پرسنل پایور و  وظیفه ناحیه مقاومت بسیج بافق که با حضور فرمانده ، نماینده ولایت فقیه و پرسنل این ناحیه در کانون جوانان بسیج برگزار شد با اشاره به اهميت بصيرت و نقش اين عنصر مهم در استمرار مسير انقلاب و جلوگيري از انحرافات، گفت: اگر يك نگاه عميق به عنصر بصيرت داشته باشيم به اين نتيجه مهم دست مي يابيم كه اسلام و ايمان يك فرد مسلمان وابسته به بصيرت اوست؛ اگر يك انسان مسلمان بصيرت نداشته باشد از مسير درست منحرف و در نتيجه به گمراهي و ضلالت دچار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پاسداران به عنوان نیروهای متدین و انقلابی امتیاز بالایی را در معرفت دینی، معنویت و بصیرت و بینش سیاسی دارا هستند که تعلق به ارزش‌های مکتبی در رفتار، کردار، عملکرد و مدیریت آنها آشکار است.

خاوری در ادامه سخنان خويش به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 اشاره كرد و افزود: اين نگاه به حوادث سال 88 كه هيچگونه طراحي از سوي دشمنان پشت آن نبوده است نگاه ساده لوحانه اي است. دشمنان از مدتها پيش براي فتنه سال 88 طراحي كرده بودند و به دنبال براندازي نظام سياسي ايران بودند كه با تدبيرهاي مقام معظم رهبري و بصيرت ملت ايران، خداوند مكر فتنه گران را به خود آنها بازگرداند و به اين ترتيب نظام مقدس جمهوري اسلامي از يك پيچ مهم تاريخي نيز گذر كرد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه جامعه دینی ما نیازمند افراد و انسان‌هایی خدامحور، معتقد، متعهد، ولایی و در تراز انقلاب است، اظهار داشت: بسیج و سپاه تلاش می‌کنند تا با رویکرد فرهنگی و معنوی و برنامه‌هایی در این راستا نسلی کارآمد با بنیه معنوی قوی را در جامعه پرورش دهد.

وی شاخص اصلی یک پاسدار را ولایت‌پذیری دانست و گفت: پاسدار باید سرباز واقعی ولی‌فقیه و تسلیم محض امر ولایت باشد.

فرماندار بافق با تاکید بر تفکر بسیجی اظهار داشت: تفکر بسیجی ، تعبیری بدیع از مکتب اسلام و آئین الهی تشیع است، ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است؛ امروز تفکر بسیجی به عنوان الگوی بیداری اسلامی تبدیل شده است.

555

مهدی خاوری در پایان سخنان خود با اشاره به مبحث مهدویت و انتظار فرج گفت: یکی از برجسته‌ترین وظایف ما، انتظار فرج است که منتظر باشیم، اگر کسی دعای فرج می‌خواند و بخواهد ثواب انتظار را ببرد، بدون تفکر بسیجی ممکن نیست و این معنای حقیقی انتظار فرج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافق در ابتدای این نشست دفاع و حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی را رسالت مهم سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: در راستای حراست از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم امروز سپاه برنامه مهمی نظیر احیا و نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه با جدیت دنبال می‌کند.

سرهنگ باقیان تصریح کرد: امروز در پایگاه‌های مقاومت بسیج بحث امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار قرار داده و در این راستا شوراهایی را تشکیل داده تا این فریضه واجب و حیاتی را در جامعه ترویج و تبیین سازد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page