بی عدالتی را از صدا و سیما توقع نداشتیم! /صدا و سیما نیز مانند دیگران ثروت گرا است!

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 14 بهمن 1391
دخیل عباس زارع زاده:

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، دکتر دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم شهرستان های خاتم، بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بابیان اینکه صدا و سیما مرکز انتقال صدای مظلومان و محرومان است گفت: روز سه شنبه در ابرکوه خطاب به آقای جعفری مسئول خبر استان عرض کردم سلام مارا به مدیر کل صدا و سیمای استان یزد برسانید و بگویید این بی عدالتی را از صدا و سیما توقع نداشتیم.

حجت الاسلام زارع زاده بابیان اینکه ما می خواستیم به وسیله صدا و سیما صدای مردم را برای برقراری عدالت به گوش همه برسانیم اظهار داشت:ما توقع نداشتیم صدا و سیما نیز مانند دیگران ثروت گرا باشد و به سمت داراها برود ولی متاسفانه شاهد بی عدالتی در این مرکز که می تواند بیانگر و ارائه دهنده مشکلات مردم باشد، بودیم.

وی بابیان اینکه واگذاری شبکه دیجیتال حق مناطق محروم بود افزود:در این قضیه هم تقدم با شهرستان های دارا و ثروتمند بود و مسئولین صدا و سیما باید در آینده ای نزدیک پاسخ گوی این تبعیض و بی عدالتی باشند.

نماینده مردم شهرستان خاتم بابیان اینکه تاکنون ۴ مرتبه با آقای احمدی نژاد ملاقات داشته ام گفت:هیچ دستوری نبوده که نزد وزرا ببرم و ایشان جواب مثبت ندهند و رئیس جمهور نیزباکمال میل دستورات الزامی که بیش از ۵۰ دستور می باشد صادر و مدیران استانی نیز در حد وسع تا کنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

وی بابیان اینکه تحریم ها و کمبود نقدینگی دولت دلیل به تاخیر افتادن برخی از پروژه ها است گفت:مسئولان استانی با وجود همه مشکلات درصدد رفع محرومیت ها هستند و نمونه آن را می توان گاز رسانی به شهرهای هرات و مروست با توجه به کمبود بودجه بیان کرد.

دکتر زارع زاده گفت:در جلسات اخیر دولت و مجلس هشت هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام که محور هرات-شهربابک جزء این پروژه ها می باشد قرار گرفت.

وی از اتمام پروژه محور مرکز استان به شهرستان خاتم در آینده ای نزدیک خبر داد.

دخیل عباس زارع زاده همچنین از رایزنی های خود به منظور ایجاد محور های مواصلاتی امن بین شهرستان خاتم و استان های هم جوار به منظور رونق بخش اقتصادی خبر داد.

نماینده پنج شهرستان استان یزد و بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در ادامه اظهار داشت:بنده سعی کرده ام هر هفته در حوزه انتخابیه خود حضور داشته باشم و به مشکلات مردم رسیدگی کنم و همه تلاش خود را برای رفع محرومیت از چهره شهرستان خاتم انجام می دهم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
123 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 14 بهمن 1391 - 3:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=236213

سلام این هم نمادی از شهرستان بافق

You cannot copy content of this page