تخریب زمین های خاکی محلات شهرستان ازجمله علل فراموشی فوتبال است

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 17 بهمن 1391

عبدالحسین ابراهیمی، مسئول تیم فوتبال انصار(شاهدسابق) بافق در گفتگوی با بافق فردا در خصوص فعالیت این تیم بیان داشت: امسال بدلیل مشکلات مالی و امکانات محدود نتوانستیم به رتبه ای بهتر از ششم در لیگ دسته یک  استان دست یابیم.

14300

وی با اشاره به کسب مقام دومی در مسابقات زیرگروه استان توسط این تیم خصوصی در سال کذشته و صعود به دسته یک، ادامه داد: تیم با مشکلات مالی زیادی مواجه است و رایزنی های انجام گرفته برای تامین مالی فقط محدود به دریافت یک دست لباس ورزشی کامل از سوی سنگ آهن بافق گردیده و رایزنی های انجام شده با سایر ارگانها و ادارات برای مساعدت های مالی و جذب پشتیبان نیز  نتیجه قابل توجه ای در برنداشت.

وی افزود: البته برخی موارد قولهایی از سوی بعضی مسئولین و اشخاص داده شده ولی در پیچ و خم اداری به نتیجه ای نرسید.

مسئول تیم انصاربافق، با اشاره به نبود لیگ  فوتبال در شهرستان  و عدم استقبال چند تیم باقی مانده، عنوان داشت: چند تیم باقیمانده بدلیل نبود بودجه تمایلی به دادن تیم برای بازی های زمین چمن و فوتبال ندارند.

ابراهیمی با بیان اینکه در سالهای گذشته گرایش به سمت فوتسال  بیشتر شده و این در حالیست که  سالن ها هم با محدودیت هایی مواجه اند، خاطرنشان کرد: تخریب زمین های خاکی فوتبال محلات شهرستان از جمله؛ زمین ایستگاه(راه آهن)، زمین شاهدمهدیه، چهارسنگ و غیره، یکی دیگر از دلایل فراموشی فوتبال در شهرستان است.

این علاقه مند به ورزش در بخشی از صحبت هایش ابراز داشت: مساعدت های مالی که بعضا به کمپ های ترک اعتیاد صورت می گیرد کاش صرف فعالیت های ورزشی می گردید تا علاج واقعه قبل از وقوع می شد.

عبدالحسین ابراهیمی بیان داشت: با وجود امکانات خوب ورزشی درشهرک آهنشهر لیکن اکثر جوانان و نوجوانان محله های قدیمی شهر بدلیل مسافت زیاد برای استفاده از این امکانات مراجعه نمی کنند و این توجه مسئولین برای توزیع مناسب امکانات ورزشی را می طلبد.

مسئول تیم انصار بافق یادآورشد: تعداد 120 بازیکن در رده های؛ بزرگسالان، جوانان،  نوجوانان و نونهالان با این تیم همکاری می کنند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 بهمن 1391 - 8:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای ابراهیمی شاید این زمین هایی که ذکر کردید مثل معادن بافق به ان چوب حراج زدند

فوتبالیست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 10:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تااونجایی که من خبردارم پارسال سنگ آهن کمکهای دیگری مثل ایاب وذهاب وهزینه های ناهاروشام وکمک هزینه های دیگروحتی وعده سفرمشهدرادرصورت صعودبه تیم انصارداده

    علی رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 بهمن 1391 - 2:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    سلا دوست فوتبالیست گرامی، به این قبیل چیزها کمک مالی اطلاق نمی شود و فقط مساعدت نام دارد و از کارهای جنبی است، ضمنا در مقابل هزینه های تیم داری هیچ است بویژه مقابل تیم دسته یک فوتبال شهرمان!!! وعده هم که خود معلوم است وعده!!

You cannot copy content of this page