بیانیه مجمع طلاب بافقی مقیم قم به مناسبت 22 بهمن

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 22 بهمن 1391

باسمه تعالی
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ
در حقیقت، کسانى که گفتند: پروردگار ما خداست سپس ایستادگى کردند، فرشتگان بر آنان فرود مى‏آیند و مى‏گویند:«نترسید و غمگین مباشید، و به بهشتى که وعده یافته بودید شاد باشید. (فصلت/۳۰)
گرامی باد یوم الله ۲۲ بهمن روز تجلی اراده ملت قهرمان ایران و پیروزی ملت ستم دیده که عظیم-ترین و بادوام ترین انقلابها را در هزاره دوم رقم زد.
آری ۲۲ بهمن ثمره سالها مبارزه، استقامت، تبعید و نتیجه خونهای پاک و بی گناهی بود که دست جنایتکاران تا داندان مسلح را از میهن، کوتاه و بینی آنان را بر خاک مذلّت کشاند تا الگویی مناسب برای کشورهای اسلامی قرار گیرد و بیداری اسلامی را به آنان هدیه کند.
انقلابی که سکاندار آن را شخصیتی عهده دار بود که به حق، معمار انقلابش خواندند و دوام و استقامتش مدیون تدابیر حکیمانه و رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بصیرت و بینش مردمی است که همیشه پشتیبان نظام و پیشتاز در تمامی عرصه ها بوده اند.
ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی که هر روز با آن دست و پنجه نرم می کند همچون گذشته در خلق حماسه های ۹ دی و ۲۲ بهمن در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه و لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت به پا خواسته و با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن صفحه ای زرّین را در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهند زد.
ملت عظیم الشان ایران بداخلاقی های برخی از مسئولان را به اصل نظام پیوند نمی زند. و ولایت فقیه را محور و مدار حرکت خود قرار داده و از میان تحریم ها، مشکلات، و رجز خوانی عده ای فرصت طلب راه خود را برگزیده و به بهترین وجه ممکن ادامه خواهد داد.
طلاب بافقی مقیم شهر مقدس قم نیز همگام با سایر اقشار مردمِ بصیر و فیهم میهن اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های امام و انقلاب تجدید پیمان کرده و در دفاع از خون شهدای عزیز و لبیک به فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دوشادوش ملت عزیز به پا خواسته تا از این سرمایه گران قیمت پاسدار نموده و با تمام توان در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش نماید.
از خدای منّان خواهانیم که ملت های مظلوم مسلمان اعم از سوریه، فلسطین، بحرین و … را همچون ملت ایران از یوغ استکبار جهانی و جنایتهای آمریکا و اسرائیل نجات داده و بیداری اسلامی آنان را به پیروزی نهایی برساند. ان شاء الله
إِن تَنصرُوا اللَّهَ یَنصرْکُمْ وَ یُثَبِّت أَقْدَامَکمْ
مجمع طلاب باققی مقیم شهر مقدس قم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 بهمن 1391 - 7:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کاشکی طلاب بافق هم مثل روحانیون بافقی مقیم قم فعالتر بودند

You cannot copy content of this page