وزیر کار و مرتضوی قربانی رفتار احمدی نژاد شد/ انتقاد زارع زاده از تفسیر عکسش توسط رسانه اصلاح طلب استان

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 28 بهمن 1391

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی یزد رسا، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بهت انگیز و حیرت آور عنوان کرد و گفت: حضور مردم در سطح کشور بسیار عالی بود،طوری که به جرات می توان گفت،در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال، دوبرابر سال قبل، حضور عظیم جمعیت را شاهد بودیم و انبوه مردم ایران در راهپیمایی های مراکز استان ها به ویژه در تهران، بهت انگیز و حیرت آور بود.

دخیل عباس زارع زاده، اتفاقات اخیر مجلس و استیضاح وزیر دولت دهم را مغایر مصالح ملت دانست و اذعان کرد: من خود به عدم استیضاح وزیر رای دادم و البته مجلس نیز مخالف اصل استیضاح وزیر بود، چرا که اصل استیضاح مصلحت نبود. هنگامی که موضوع استیضاح در مجلس مطرح شد، قرار اکثر نمایندگان بر این بود که به عدم استیضاح وی رای بدهند و در اصل قرار نمایندگان مجلس بر استیضاح وزیر نبود، اما نحوه برخورد آقای رییس جمهور در مجلس و آن حرکات ناشایست، نمایندگان را وادار کرد که رای به استیضاح بدهند.

وی افزود: حقیقت امر در رای استیضاح وزیر، رای بر رد رفتار و مصالح رییس جمهور و نحوه برخورد وی در مجلس بود و وزیر قربانی ماجرای مجلس ودولت شد.

انتقاد زارع زاده از تفسیر عکسش توسط رسانه اصلاح طلب استان 

 وی در خصوص عکس منتشر شده خود در کنار رئیس مجلس پس از استیضاح وزیر کار توسط بعضی از سایت های اصلاح طلب استان و تناقض به وجود آمده با اظهاراتش را درمورد سعید مرتضوی گفت:بین اظهارات بنده در خصوص سعید مرتضوی با عکس منتشر شده من در کنار رئیس مجلس، اصلا تناقضی نبوده که کسی بخواهد زحمت ارزیابی آن را پیدا کند، چرا که پس از استیضاح وزیر و اتفاقات یکشنبه مجلس، اعتراض خود را به رئیس جلسه اعلام نمودم و تصریح کردم که چرا وی با اینکه از موارد مطرح شده آگاهی داشته، هیچگونه تلاشی برای جلوگیری از ورود به این اتفاقات انجام نداده است.

وی در پایان تصریح کرد: بنده از همان ابتدا با طرح استیضاح وزیر کار مخالف بوده و همچنان بر مواضع خود در خصوص سعید مرتضوی تاکید دارم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 بهمن 1391 - 1:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نميدونم اين مرتضوي چي داره که اينقدر شما سنگش رو به دلت ميزني . عزيزم شما فکر حوزه خودت باش . عمرا ايشون واسه رياست جمهوري راي بياره

حسین علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 بهمن 1391 - 7:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فعلا تابش اصلاح طلب در همین دولت اصولگرا بیشترین بودجه و عمران را نصیب اردکان کرد. شما زمانی می توانی بگویی در حوزه خود موفق شدی که حوزه انتخابیه ای که پیشنهاد دادی به سرانجام برسانی وهمچنین جلوی معادن در حال غصب توسط اردکان ودیگر مسئولان استانی را به شهرستان بافق بگیری تاحوزه شهرستان بافق باعدالت شسته ورفته مشخص شود.

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 28 بهمن 1391 - 7:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تابش انسان کم حرف اما مردعمل ….

You cannot copy content of this page