نشست شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 1 اسفند 1391
   حجت الاسلام “حاج سید جواد سلیمانی”، امام جمعه بافق، در نشست شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی بافق با اشاره به فعالیت های فرهنگی گفت: “باید کارهای فرهنگی بیشتری انجام بشود و از پتانسیل موجود حداکثر بهره وری را داشت.”
     این نشست که در محل دفتر امام جمعه بافق برگزار شد، امام جمعه، با اشاره به این که جوانان دارای احساسات پاکی هستند، گفت: “رفتار مسئولین باید به گونه ای باشد که دانشجویان به سوی مسایل فرهنگی و اعتقادی گرایش داشته باشند”.
     وی سپس به ازدواج جوانان دانشجو اشاره کرد و گفت: خانواده و دانشگاه، قطب هایی هستند که می توانند در این سنت الهی نقش موثری داشته باشند.
    در این نشست حجت الاسلام “رایگان”، معاون دفتر نهاد نماینده گی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد استان یزد بر نقش اساتید در تحکیم بنیان های اعتقادی اشاره کرد و گفت: طرح های مختلفی از سوی نهاد نماینده گی مقام معظم رهبری در حال انجام شدن است که قطعا در دراز مدت اثرات مثبت آن نمود خواهد یافت.
       وی از آموزش 100 نفر، خواهران حوزوی، با مسایل دانشگاه خبر داد و گفت: از میان این خواهران توسط مرکز حوزه علمیه قم، افرادی، جهت جذب در دانشگاهها به خدمت گرفته  خواهند شد.
      “مهدی اسلام زاده”، دبیر جلسه شورای راهبردی هم از برگزاری منظم این جلسات خبر داد و گفت: شورای راهبردی وظیفه دارد مسایل مختلفی که در دانشگاهها روی داده و یا بروز خواهد کرد، رصد نموده و به شورای فرهنگی دانشگاه به عنوان بازوی اجرایی ارجاع دهد. شایان ذکر است هر کدام از اعضاء به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page