عزل و نصب‌های بی فایده در دولت کنونی انجام شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 2 اسفند 1391

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی‌ گفت: این دولت حرمت بسیاری از نیرو‌های موثر و زبده کشور را نگه نداشت و بدون توجه به بسیاری از مسائل ،عزل و نصب‌های بی فایده انجام داد .
زارعزاده گفت:عملکرد هشت ساله دولت پر جوش و خروش و پر تحرک بود ، اما در چشم انداز کلی و در مسائل اقتصادی و آینده نگری و فضا سازی برای آینده ، دولت دهم قوی نبود.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی‌افزود: اگر دولت دهم آینده نگر بود و برای ذخایر و منابع کشور درست برنامه ریزی شده بود ، وقتی به تشدید تحریم‌ها می‌رسیدیم ، ذخایر روز مبادا داشتیم ؛ در برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات زیربنایی هم متاسفانه در استانها عدالت و تعادل بر قرار نشد و مخصوصا مناطق محروم تر ، علی رغم شعارهای داده شده،کمتر مورد توجه قرار گرفت و مناطق محروم به حق خود نرسیده است.
نماینده مردم ۵ شهرستان در مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد: ضعف‌هایی در دولت وجود دارد و مقداری هم متاسفانه یکسو نگری و توجه به خود و عدم توجه به قانون و محورهای دیگر هست که مجموع این مسائل برای نظام مشکل ایجاد کرد و متاسفانه عدم تعامل معقول با دیگر ارکان نظام که نیاز جامعه را شاهد هستیم.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی‌ادامه داد: این دولت حرمت بسیاری از نیرو‌های موثر و زبده کشور را نگه نداشت و بدون توجه به بسیاری از مسائل ،عزل و نصب‌های بی فایده انجام داد .
زارع زاده افزود:امیدواریم در چند ماه آخر دولت تحولی رخ دهد که مردم این میان ضرر بیشتری نبینند ، زیرا به نظر می‌رسد در این فضای اقتصادی کشور و عدم تعامل‌ها و توافق‌ها ، مردم مورد لطمه سنگین قرار گرفته اند.
وی در خاتمه گفت:مردم ما مردم صبوری هستند و باید به این صبر آنها احترام گذاشت و همگان به سمت و سوی وحدت و ایجاد تعامل پیش برویم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 اسفند 1391 - 5:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر زارع زاده حوزه جنابعالی اینقدر مشکل دارد که گمان نکنم به وعده هایی که دادی بتوانی عمل کنی

You cannot copy content of this page