مردم عزیز بافق همیشه بیشترین حضور را در انتخابات داشته اند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 12 اسفند 1390

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار« بافق فردا »گفت:طی بازدیدی که از شعب اخذ رای بافق داشتیم و آماری که به ما ارائه شده است  متوجه شدیم مشارکت مردم از دوره های قبل نیز بیشتر بوده است که این نشان از شور و استقبال خوب مردم بافق در این انتخابات دارد.

غلامحسین دشتی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات ابعاد مختلفی در داخل و خارج از کشور دارد چرا که هرجا مردم حضور داشته باشند پیروزی وحدت و همدلی هست و انتخابات نماد آشکار حضور بوده و نشان دهنده حمایت مردم از نظام است.

 وی افزود: در منطقه چشم امید بسیاری از ملتها به ایران است چرا که ما مردم سالاری دینی را تجربه می کنیم و الگوی کشورهای دیگر هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ضمن تشکر از حضور و بصیرت مردم استان به خاطر این حضور گسترده ، گفت: مردم عزیز بافق که همیشه بیشترین شرکت را در عرصه های مختلف از جمله انتخابات داشته اند صمیمانه تشکر می کنم و دعوت می کنم در این انتخابات که پیش از آنکه یک امر اجتماعی باشد یک امر عبادی است با حضور خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخاراتشان بیافزایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
said این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 12 اسفند 1390 - 8:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انشا”الله اقای صباغیان رای میاورند وحق ما را به صورت قانونی میگیرندتا دیگر مردم مجبور نباشند حق خودشون رو با اعتراض بگیرند .

You cannot copy content of this page