امام جمعه بافق رای خود را به صندوق انداخت

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
جمعه - 12 اسفند 1390

: امام جمعه بافق لحظاتی قبل در دبیرستان فارابی آهنشهر بافق حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در حاشیه برگزاری ا در گفت و گو با خبرنگار ما در بافق اظهار داشت:

 حضور با شکوه مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی نشانگر اقتدار ملی ماست و برای همه کشورهای مسلمان یک ارمغان است.

وی افزود: حضور در انتخابات به عنوان یکی از وظایف و حقوق شرعی و اجتماعی خود برای دستیابی به آینده بهتر و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شرایط ویژه منطقه و مسئله بیداری اسلامی که به تأسی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است و تلاش حداکثری استکبار جهانی برای مخدوش کردن چهره ناب انقلاب اسلامی به عنوان الگوی این حرکت های اسلامی اهمیت این انتخابات را دو چندان می کند و آن را به یکی از حساس ترین انتخابات در طول حیات انقلاب تبدیل کرده است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: ایران اسلامی ما هم‌اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلا را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.

وی با یادآوری اهداف شوم دشمنان نظام در خدشه دار کردن انتخابات آینده عنوان کرد: دشمن قصد دارد امنیت انتخابات مجلس را برهم زند که همه مسئولان و مردم باید هوشیار باشند.

سلیمانی گفت: امروز دشمن با دامن زدن به اختلافات و ملتهب نشان دادن فضای سیاسی کشور و زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و ترویج عدم اعتماد مردم به نظام در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

عبدالهي / عسكري.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page