مردم ولایی بافق هتک حرمت به قرآن مجید را محکوم کردند

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
جمعه - 12 اسفند 1390

 مردم ولایتمدار شهرستان بافق امروز در کنار حضور حماسی خود در انتخابات، حماسه ای دیگر نیز خلق کردند و در اجتماعی گسترده، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری  ما از بافق، مردم ولایی و مومن شهرستان بافق امروز در اجتماعی گسترده با سر دادن شعارهایی هتک حرمت و بی احترامی آمریکایی ها به قرآن مجید در پایگاه بگرام افغانستان را محکوم کردند.

همچنین در این زمینه نیز فرمانداری و بسیج و نهادهای شهرستان با صدور بیانه ای این اقدام ضدانسانی و وحشیانه ایادی استکبار را محکوم کردند.

فرماندار بافق در بیانیه خود اعلام کرده است: این اقدام ددمنشانه استکبار جهانی در سوزاندن کتاب آسمانی قرآن مجید دردناک ترین فاجعه ای است که قلب همه دینداران جهان اعم از یهودی و مسیحی و مسلمان را جریحه دار کرده و با هدف ایجاد اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: بی شک بیداری اسلامی و خیزش عظیم امت اسلامی، مرهون تعالیم متعالی این کتاب الهی است و همین امر خشم جباران و ستمگران روزگار را نسبت به این معجزه الهی و سند لطف مرحمت او برانگیخته است.

در بیانیه فرماندار بافق همچنین آمده است: به طور قطع به آتش کشیدن قرآن، اهانت به میلیون ها مسلمان و آزاده جهان است که از سر ناتوانی دشمنان اسلام در مقابله با گرایش روز افزون به این دین الهی سرچشمه می گیرد.

ندافیان بیان داشته است: این گونه اقدامات که همسو با پروژه اسلام هراسی هر از چند گاهی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم صورت می پذیرد، نشانه پایان عمر شیطان بزرگ است که در مقابل منطق اسلام و تفکر قرآن کریم، ناتوان شده و اینگونه جسارت و اهانت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته است.

وی اعلام کرده است: این نخستین بار نیست که آمریکا با خوی استکباری به جان اعتقادات آسمانی مردم می افتد و چون گرگان گرسنه بر باورهای عمیق مردم حمله ور می شود، اما بی تردید اینگونه اقدامات ضد انسانی موجب فروپاشی هر چه سریعتر قدرت استکباری غرب خواهد شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: دنیا بداند قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه جاویدان الهی مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن ترین راه هدایت بشریت است و اینگونه توطئه های پلید کمترین خدشه ای بر ساحت نورانی قرآن وارد نمی کند.

در این بیانیه اعلام شده است: حال ضمن محکوم کردن این توطئه شوم،این مصیبت و داغ بزرگ را به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری، مردم ولایی کشور و شهرستان بافق تسلیت عرض می کنیم.

این بیانیه در اجتماع مردم بافق در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم قرائت شد.

در این اجتماع که همزمان با رای گیری برگزار شد، اقشار مختلف مردم حضور داشتند

عبدالهی/عسکری


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page