مشارکت 95 درصدی بافقی‌ها در انتخابات

دسته: سیاسی
۲ دیدگاه
شنبه - 13 اسفند 1390
فرماندار بافق قدردانی کرد
مشارکت 95 درصدی بافقی‌ها در انتخابات
به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني انتخابات بافق حسین ندافیان امروز گفت: زیباترین تشکر از مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی خدمت صادقانه و بی‌منت در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.وی با تقدیر از حضور حماسی مردم شریف و بزرگوار شهرستان بافق در صحنه بزرگ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: شعور سیاسی و اجتماعی مردم هوشیار و با بصیرت شهرستان بافق به منصه ظهور رسید و بار دیگر مردم با پاسخ به دعوت مقتدایشان، رهبر بزرگوار انقلاب، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان استکبار زدند.ندافیان خاطرنشان کرد: مردم ولایی و وفادار بافق بار دیگر ثابت کردند که با اتحاد و یکپارچگی، راه استقلال و آزادى از چنبره‌ سلطه‌ بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است را تا نقطه‌ مطلوب می پیمایند.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان اسلام و نظام گفت: ایران اسلامی چشم امید جهان اسلام است و اکنون چشم‌های تمام بشریت و جهان اسلام به انتخابات ایران اسلامی است که با مردم با ایجاد حماسه‌ای دیگر این انتظار را برآورده کردند.

فرماندار بافق افزود: مردم خون‌گرم و انقلابی شهرستان بافق که همیشه در حوادث سرنوشت‌ساز مشارکتی آگاهانه و گسترده داشتند، امروز نیز به برکت الطاف الهی و غیرت و همت مردان و زنان این خطه، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند.

ندافیان بیان کرد: پاسخ این همه شور و شعور جز خدمت صادقانه و بدون منت چیز دیگری نمی‌تواند باشد که امیدواریم در این راستا با توفیق الهی بتوانیم گامی هر چند کوچک برداریم.

وی افزود: حضور 95 درصدی مردم شهرستان بافق نشان از پیوند همدلی و اتحاد و تجدید میثاق با آرمان‌ها ی والای انقلاب اسلامی به ویژه احترام و ارادت به خون شهدای عزیمان است.

فرماندار بافق از همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآور شد: مردم شهرستان بافق امروز بیش از 22 هزار و 800 برگه رای را در صنوق‌های رای ریختند.گروه خبري : اصغر عسكري / محمد علي عبداللهي


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 14 اسفند 1390 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشكر از خبرهاي نو به نوي شما خواهشمند است ريز آراء بهاباد را توي سايتتان بگذاريد

دايي رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 اسفند 1390 - 8:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بالاترين آمارشرکت کننده در انتخابات.ولي خوشم مياد که مسئولين استان با افتخار اعلام کردند حضور 95 درصدي در يکي از شهر ها ولي اسم بافق را نياوردند

You cannot copy content of this page