گسترش تفکربسیجی در سطح جامعه ازاهداف اردوهای راهیان نوراست

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 21 اسفند 1391

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، در گفتگو با «بافق فردا» عنوان داشت: اعزام راهیان نور شهرستان بافق از 22 آبان 91 با اعزام دانش آموزان شروع و تا پایان فروردین 92 ادامه می یابد.

15750

محمودشفیعی ادامه داد: دانشجویان نیز از 11 تا25 اسفندماه 91 به این اردوها اعزام می شوند.

وی افزود:  اعضای بسیج محلات، هیئت های مذهبی و عموم مردم شهرستان که تمایل به حضور در این اردوها دارند نیز ار 26 اسفند ماه  سالجاری تا 26 فروردین 92 اعزام می شوند.

شفیعی خاطرنشان کرد: در این اردوها از مناطق عملیاتی؛ فتح المبین، اروندکنار، طلائیه، دهلاویه، موزه جنگ خرمشهر و معراج شهدای اهواز دیدن می شود

 مسئول سازمان اردوئی و گردشگری راهیان نور بسیج بافق همچنین یادآورشد: اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور نیز از تیرماه 92 شروع و تا اول مهرماه ادامه می یابد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با بیان این نکته که سال گذشته با اعزام بیش از 1240 نفر بالاترین تعداد اعزام از شهرستان را در استان داشته ایم، گفت: پیش بینی می شود امسال نزدیک به 30 دستگاه اتوبوس تا پایان اعزام های مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شوند.

 مسئول سازمان اردوئی و گردشگری راهیان نور بسیج بافق، از جمله اهداف این اردوها را انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند و عاشورایی دفاع مقدس، آشنایی با اهداف والای شهیدان و گسترش تفکر بسیجی در سطح جامعه دانست.

شفیعی، در انتها از همکاری فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) سنگ آهن بافق و مجموعه ادارات  شهرستان در برگزاری این دوره ها تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page