دستیابی به حماسه اقتصادی نیازمند درمان بیماری مدیریت مالی در کشور است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 9 فروردین 1392

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس، گفت: دستیابی به حماسه اقتصادی نیازمند درمان بیماری مدیریت مالی در کشور است.

دخیل عباس زارع زاده افزود:حماسه در فرهنگ ملی ما زمانی مطرح می‌شود که نیاز به یک تحرک جدید اجتماعی برای رسیدن به هدف مشخص وجود داشته باشد.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز با یادآوری تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند یک گذار و حرکت طولانی مردم برای گذر از شرایط فعلی هستیم و رهبری بسیار بجا و زیبا مساله حماسه را در این شرایط مطرح کردند که می‌تواند یک برون‌رفت از وضعیت موجود و برگشت به جریان حماسی جنگ را که حماسه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود، ایجاد کند؛ در زمان جنگ ما دچار تهاجم نظامی‌بودیم اما حالا دچار یک تهاجم همه‌جانبه سیاسی – اقتصادی هستیم و باید بتوانیم با یک برخورد حماسی از این تهاجم گذر کنیم.

زارع زاده تصریح کرد: عالی‌ترین ابزار برای تحقق حماسه، ابزار وحدت در مدیریت و حاکمیت است. باید اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود، از اسراف پرهیز شود و حمایت از تولید ملی به صورت جدی دنبال شود.

سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراها ادامه داد: مهم‌ترین مساله در حال حاضر اصلاح مدیریت اقتصادی کشور است. مدیران کشور باید متوجه این مساله باشند که تصمیمات آن‌ها در امروز و آینده اقتصاد کشور تاثیرگذار است؛ لازم است که مسیر تولید جدی گرفته شود، ضمن این‌که بانک‌ها باید به مدیریت مالی کشور توجه کنند.

وی معتقد است: متاسفانه یک بیماری در مدیریت مالی کشور وجود دارد که لازم است با آن برخورد شود در بسیاری از سیستم‌های موفق اقتصادی دنیا مشاهده می‌کنیم برخورد با اخلال‌گران و اختلاس‌کنندگان محکم و قاطع است، نباید مصالحه‌کاری در زمینه برخورد با اخلال‌گران صورت بگیرد تا اقتصاد کشور دچال مشکل نشود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
زبان دراز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 فروردین 1392 - 3:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.بازهم جای امیدواری است که اقایان فهمیدند که یک بیماری درمدیریت مالی کشور وجودداردو راه درمان ان را هم به خوبی تشخیص دادند که برخورد قاطع است بدون مصالحه کاری و اهمال کاری.
هرچند که ما سالیان دور به این مسئله پی برده بودیم در حالی که نه پستی داشتیم ونه منصبی.
این حرف های قشنگ فکرنکنم دیگر مشتری داشته باشد حداقل من این طور فکر می کنم.جالبه دولتی که شعارش مبارزه با مفاسد اقتصادی بود بزرگترین پرونده اختلاس هم در همین دولت بود چه واقعی و چه غیر واقعی.
تاکی باید این حرف ها رابزنیم خدا می داند.مردم بیچاره وبدبخت شدند ولی اقایان هنوز دنبال اخلال گران هستند.اگردوست دارید که ما بگوییم دستتان درد نکند و شما خوشحال می شوید.پس می گوییم .تشکر تشکر.
ی ا ح ق

You cannot copy content of this page