حضور مردم در انتخابات جایگاه نظام را تثبیت می‌کند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 9 فروردین 1392

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به ظرفیت‌های بالای نظام در عرصه‌های اقتصادی و علمی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری شعار امسال را حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند، همگان در این راستا تلاش کرده و همچون همیشه حماسه خلق کنند.

وی بر ضرورت توجه همگان به تولیدات ملی تاکید کرد و افزود: اگر با برنامه‌ریزی و تدبیر در این مسیر گام برداریم، بی‌شک دیگر هیچ نیاری به دیگران نداریم و با استقلال حرکت خواهیم کرد.

سلیمانی عدم وابستگی اقتصاد کشور را به نفت ضروری عنوان کرد و گفت: مسئولان با تدبیر و برنامه‌ریزی برای معیشت مردم از سرمایه‌های داخلی و بومی بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.

امام جمعه بافق همچنین با تاکید بر انتخابات پیش روی کشور بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات آینده، جایگاه نظام و انقلاب را در سطح جهان تثبیت و آینده  کشور را تضمین می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه هر کس به نظام و ارزش‌های اسلامی و انقلاب پای‌بند است، می‌تواند به صحنه سیاسی بیاید، خاطرنشان کرد: در انتخابات، مردم، کاندیداها و طرفداران آنان با رعایت قانون به یکدیگر احترام بگذارند و حماسه‌ای بی نظیر خلق کنند.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت دهم فروردین، سالروز قیام مردم یزد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت همین مبارزات  که در یزد نیز انجام شد، به پیروزی رسید و مردم یزد هم مانند تمام نقاط کشور علیه دژخیمان طاغوتی به پا خاستند و برگ زرینی بر تاریخ این انقلاب و استان افزودند.

سلمیانی همچنین به روز دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: استقرار جمهوری اسلامی ایران با رای اکثریت مردم در این روز به رهبری حضرت امام (ره) تحولی بزرگ در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی جهان ایجاد کرد.

امام جمعه بافق بااشاره به  13 فروردین روز طبیعت گفت: امسال به برکت عنایات الهی بهار با طراوتی داشتیم که میزان بارندگی نسبت به سال‌های افزایش خوبی داشته است و همگان باید برای این نعمت الهی و نزول رحمت الهی شاکر باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه شکر نعمات الهی درهای رحمت را بر روی جامعه می‌گشاید، خاطرنشان کرد: مردم از این فضای باطراوت و طبیعت استفاده مناسب کنند و قدردان آن باشند.

تحلیل جایگاه ولی فقیه در جامعه اسلامی و نقش مراجع تقلید در آن، بررسی تحولات دنیای اسلام و کشتار مردم مسلمان میانمار و درخواست از دولتمردان این کشور برای پایان دادن کشتار شیعیان، محکوم کردن جنایات تروریست‌ها در کشور مسلمان سوریه و … از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

عبدالهی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page