سوالتان بودار است ، پاسخ نمی دهم!!!

دسته: عمومی
۲۱ دیدگاه
دوشنبه - 12 فروردین 1392

در حاشیه بازدید نماینده مردم یزد و بافق از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق یکی از خبرنگاران «بافق فردا »در خصوص فولاد بافق از دخیل عباس زارعزاده پرسید:چرا فولاد بافق بعد از خصوصی شدن روند اجرایی کندی دارد و اما پاسخ نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی:سوالتان بودار است ،پاسخ نمی دهم ،از خریدار پروژه بپرسید.

واما سخن حمید رضا رنجبر بافقی (خبرنگار بافق فردا ) با زارعزاده:

جناب آقای زارع زاده! اگر مردم توانایی آن را داشتند که مسائل کلان را پیگیری کنند نیازی به نماینده مجلس نداشتند…

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 فروردین 1392 - 8:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بپرسید چه بویی میدهد و شما که مسئول هستید چرا جواب نمیدهید چرا فقط پیگیری میکنید و نتیجه ای نمیگیرید مردم از روی وظیفه شرعی که داشتند رای دادند وحالا که شما انتخاب شدید از وظیفه تان رو میگردانید

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 فروردین 1392 - 4:34 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
من فکر کنم جواب بو دار است نه سوال . …

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 فروردین 1392 - 9:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شاید برای اینکه خریدار فولادبافق همشهری دخیل است و فولاد محسن مهریز در حال پیشرفت فیزیکی است سوال بودار است

زبان دراز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 فروردین 1392 - 11:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.وقتی که شما برای سوالی جواب نداشته باشید ویا دربرابر فردی نتوانید استدلال کنید سعی می کنید با انگ زدن به فرد و سوال از جواب طفره روید.
این را که دیگه همه باید فهمیده باشید.این ها اگر هم کاری می کنند کارهایی است که روال عادی خود را طی می کند واین ها به اسم خودتمام می کنند.مثلا امکان دارد جاده وگاز دو سال دیگر به بافق بیاید مطمئنا مسئولی که دوسال دیگه در مسند قدرت باشد ان را به اسم خودتمام می کند وباد در غبغب می اندازد که من برای شما گاز اوردم وجاده کشیدم.مردم هم که خدا خیرشان بدهند بدون ان که فکرکنند می گویند عجب ادم با جنبی است .
همین الان اگر کسی بیاید وبگوید من شما را به سرزمین ارزوها می برم مطمئن باشید دوباره همین مردم به او اعتمادمی کنند .باور نمیکنید؟.
ی ا ح ق

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 13 فروردین 1392 - 4:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جواب آقای دخیل عباس خیلی جالب! بود.
ولی خیلی با نظر آقای زبان دراز موافق نیستم.
مردم بافق، اینقدر که شما فکر می کنید ساده نیستند.
جای خودش جواب بعضی آقایان را می دهند.

عشقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 10:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دخیل عباس …..بسه بسه دیگه بسه

رحمت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 11:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تو این شهر چه چیز از نظر شما بودار نیست؟؟؟

حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای زارعزاده جوکار را برای چه اورده بودی؟باز کدام پروزه را می خواهید نشانش دهید تا به یزد ببرند؟

فلاح این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 - 7:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

.

وکیل مردم شدی تا مردم را بپیچانی؟؟

از جواب سوالات جلسه خانگی قبل از انتخابات شما هم مشخص بود ولی چه کنم که عده ای نفهمیدند

..... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 - 11:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
از اینکه مجمو عه ای اینچنین دلسوز برای مردم این شهر در هیئت تحریریه بافق فردا جمع شده است احساس غرور می کنم و امید وارم دوستان مرا به جمع خود بپذیرند.

تحصیلکرده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این یک رسم دیرینه در عالم سیاست است که وقتی شما می خواهید رای بیاورید هزارتا قول ووعده می دهید.یادم می اید در ایام انتخابات اقایان برای شرکت در مراسم ختم افرادی که نمی شناختند از هم پیشی می گرفتند تا از خود چهره ای مردمی به جا بگذارندیا سعی می کردند با بدترین الفاظ به مسئولان وقت بتازند تا مردم بگویند که این ها چقدر شجاع هستند واگر بیایند حق مارا می گیرند.
حالا می گویند سوالتان بودار است .
بعداز چندماه دیگه جواب نمی دهند .
بعد اگر کسی بپرسد پدرش رادر می اورند.
بعد هم که دیگه با ما کاری ندارند.
این تاریخ است که تکرار می شود وما درس عبرت نمی گیریم..

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 - 7:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

“بعد اگر کسی بپرسد پدرش رادر می اورند.”
آقای تحصیکرده!!!
این دیگر چه حرفی است که می زنید، چرا ندانسته مطلب می نویسید…

تحصیلکرده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 فروردین 1392 - 2:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقامهدی اگر پدر افراد را به خاطر انتقاد درنمی اورند .پس چرامن وشما داریم با اسامی مستعار نظرات خودرابیان می کنیم؟
ایا من وشما می توانیم به راحتی از مسئولی انتقاد کنیم و برایمان هیچ هزینه ای نداشته باشد؟
فکرمی کنید چقدر از مطالب مارا سانسور می کند ودر قسمت نظراتشان نمی گذارد.
اقا مهدی تو مو می بینی و من پیچش مو.
.

دلسوخته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 فروردین 1392 - 2:57 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قدرت رنگ افراد را عوض می کند.ایا تابه حال شده کسی بخواهد قدرت رادردست بگیرد ودیگران را تخریب نکند.
همیشه همین طور بوده.بازهم خوبه که گفتند سوالتان بودار است.وکاررا به جاهای باریک نکشاندند.
ضمنا قدرت خطرناک تر از ان چیزی است که عده ای تصور می کنند.راحت می توان شمارا کله پاکرد بدون ان که اب از اب تکان بخورد.
مواظب خودتان باشید.

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 16 فروردین 1392 - 6:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای مهدی تحصیلکرده درست می گوید.مثل این که شما دراین جامعه زندگی نمی کنی.یا می خواهی خودت را خیلی خوشبین وراضی نشان دهی.اگرراست می گویی در یک مجلس رسمی بلند شو وهمین حق را فریاد بزن تا ببینی چه بلایی سرت می اورند.

ساعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 8:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بودار یا بی بو چه فرقی میکند شما باید جوابت را بدی
خواهشا سر بو اینقدر به هم نپرید

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 7:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای تحصیلکرده
من با نام مستعار نظر نمی دهم. نام من مهدی است.
من می دانم که مسولین ( اکثر مسولین) انتقاد پذیر نیستند ولی مطمئنم کسی بخاطر انتقاد پدر کسی را در نمی آورد.
مگر اینکه آن مسئول مافوق شما باشد، که آن هم باید در روش انتقاد کردن دقت داشت.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 7:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اصولا انتقاد کردن راه و روش خودش را دارد ولی متاسفانه خیلی از ماها بلد نیستیم انتقاد کنیم.
هدف از انتقاد اصلاح و بهتر شدن وضعیت موجود است نه منفی جلوه دادن همه چیز.

تحصیلکرده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 9:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقا مهدی سلام .این که می گویید من نام واقعی ام مهدی است که ما هزاران نفرداریم که نامشان مهدی است.
منظورم از نام مستعار یعنی با اسمی نظر می دهیم که ما را نمی شناسند.
پس نام من هم علیرضاست.
ایا کسی مرا می شناسد؟
ضمنا انتقاد یعنی نشان دادن نقاط ضعف و تلاش برای رفع ان ها.اگر کسی بخواهد نقاط قوت رابگوید که دیگر انتقاد نیست به ان تعریف می گویند.
مثلا وقتی فرد غیر متخصصی بر صندلی ریاست تکیه بزند که لیاقت ان را نداشته باشد.بزرگترین انتقاد این است که بگوییم فلانی صلاحیت ان پست را ندارد و اصلاح ان هم این است که ان فرد را برکنار کنند.
ایا شما چنین چیزی را دیده اید.
چه کسانی این همه حقوق مردم بافق را پایمال کردند و چقدر افراد چپ وراست گفتند ولی ایا مسئولی عوض شد.شما که دوسال پیش رایادت نرفته ؟ایا کسی عوض شد.
شما که خودت می گویید مسئولان انتقاد پذیر نیستند پس اگر شما بر علنی کردن نقطه ضعف ان ها اصرا بورزی مطمئنا ان ها هم از خود عکس العملی نشان می دهند.ویک کاری می کنند که شما زیاد حرف نزنی .

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 فروردین 1392 - 4:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

کسی نمی گوید بجای انتقاد ، تعریف کنید.
حرف من اینست که انتقاد هم ادبیات خاص خودش را دارد.
برای تاثیر داشتن باید روش بک انتقاد سازنده را بلد بود.
و دیگر اینکه:
برای انتقاد در موضوعی باید حداقل اطلاعاتی در آن زمینه داشت.
و مهمتر از همه باید انصاف داشت انصاف عزیز دلم.

این نظرات من هیچ ربطی به صحبتهای آقای دخیل عباس ندارد چون من خودم از منتقدین ایشان هستم. چه قبل از انتخابات مجلس و چه الان.

کویری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 فروردین 1392 - 11:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من با نظر شما موافقم همه نمک بافق راخوردند ونمکدان شکستند وای به روز قیامت که چه ها که نمیشود وجه طور میخواهند حق الناس را پس بدهند

You cannot copy content of this page