خصوصی کردن معادن ضرر بزرگی در پی دارد/ معادن طبس ثروت ملی است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 21 فروردین 1392

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان طبس معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرستان طبس تصریح کرد: معادن ثروت ملی و متعلق به مردم بوده و نیازمند مدیریت کلان از سوی دولت است که باید در دست دولت باشد و خصوصی کردن معادن ضرر بزرگی در پی دارد.

” امیر امینی” همچنین برحسب درخواست کتبی فرماندار طبس، دستور بکارگیری یکی از فرزندان ذکور قربانیان حادثه معدن زغال‌سنگ یال شمالی طبس را صادر کرد.

” حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم” امام جمعه طبس هم در این جلسه با اشاره به سیاست کلی نظام مبنی بر عمران و آبادی کشور به‌ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و لزوم توجه به معادن برای این منظور، خواستار راه‌اندازی کارخانه قطران و کک در طبس شد و این اقدام را حرکتی مهم در راستای اشتغال‌زایی و حماسه اقتصادی دانست.

“احمد طالبیان‌مقدم” معاون استاندار و فرماندار طبس نیز در سفر معاون وزیر صنایع به این شهرستان خواستار اجرایی شدن طرح توسعه معادن زغال‌سنگ طبس و فاز دوم پروده چهار به منظور اشتغال‌زایی برای حدود 600 نفر نیرو در این معادن شد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان محلی نیز در این سفر حضور داشتند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 21 فروردین 1392 - 11:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

معاون محترم وزیر از دولتی ماندن معادنی مانند زغال سنگ طبس نام می برند که شاید ضررده باشد اما از بلوک اهن بافق با ذخیره سنگ 1.5میلیارد که هزاران میلیارد پول در ان خوابیده برای دولتی ماندن نام نمی برند معادن زغال سنگ طبس خصوصی شود بهتر است تا اینکه دولتی بماند و قابل توجه مسئولان بافق طبس یک معدن زغال سنگ دارد هزاران امتیاز از دولت می گیرد اما بافق با ان همه پتانسیل معدنی برده اصفهانیها و مافیای قدرت شده است. خداوند انشاالله تمام کسانی که در این راه توجهی ندارندهدایت کند.

بهار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 - 8:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام من اصولا به دولتی یاخصوصی بودن معادن کاری ندارم آنچه مهم است افزایش بهره وری است که به هر نحوی تحقق یابد پسندیده است که تجربه نشان داده است بهره وری در نظام خصوصی بهتر جواب می دهد خصوصی مشترک بنحوی که کارگر کارفرما هم باشد

You cannot copy content of this page