اعضای معتمد هيات اجرايي انتخابات شورای اسلامی روستا بخش مرکزی شهرستان بافق انتخاب شدند.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 21 فروردین 1392
به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ، “علی اصغر رنجبر” در جلسه انتخاب هيات اجرايي انتخابات شورای اسلامی روستا و بخش مرکزی شهرستان بافق که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان به منظور كم رنگ كردن ميزان تمايل مردم براي شركت در انتخابات، اظهار داشت: در اين شرايط حساس، انجام وظايف محول شده به هيات اجرايي بخش مرکزی شهرستان به بهترين وجه ممكن، ضروري به نظر مي رسد.
وي با اشاره به انتخاب معتمدين محلي براي حضور در هيات اجرايي گفت: اين افراد بايستي از ميان اشخاص متدين، متعهد، توانا به اجراي وظايف و داراي حسن شهرت در ميان مردم انتخاب شوند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: در اجرای ماده ۳3  تبصره یک قانون انتخابات، بخشدار موظف است ۳۰ نفر از معتمدین اقشار مختلف مردم از روستاهای محدوده بخش را انتخاب و به هیئت نظارت شهرستان معرفی کند که پس از تائید هیات نظارت از آنان دعوت بعمل می آید.
وی افزود: از بین این ۳۰ نفر معتمد، 7 نفر به عنوان اعضای اصلی و 5 نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.
گفتني است در اين جلسه حاضران پس از رای گیری، از ميان 30 كانديداي معتمد هيات اجرايي، 7 نفر را به عنوان عضو اصلي و پنج نفر را به عنوان عضو علي البدل انتخاب نمودند که به شرح ذیل می باشد :
اعضای اصلی : سید سعید حسینی – حجت الاسلام محمود قائمی – محمود دهقان – سید علیرضا حسینی – محمد رضا سالاری-محمد رضا رضایی پور – سید مجید علوی

اعضای علی البدل : جواد فلاح – عباس فتوحی – رضا ابراهیمی – علی اصغر نوری – سید احمد حسینی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page