بازار میوه، تربار و محصولات کشاورزی و دامی در تعاون روستایی بافق راه اندازی شد

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
یکشنبه - 21 اسفند 1390

رئیس اداره تعاون روستایی بافق، گفت: در راستای هدفمند سازی یارانه که در ابتدای سال نود انجام شد، احداث مراکز عرضه مستقیم کالا در دستورکار تعاون روستایی قرار گرفت تا دست دلال ها از بازار محصولات کشاورزی و دامی کوتاه شود و عرضه مستقیم این کالا و محصولات را داشته باشیم.

 وی ادامه داد:در شهرستان بافق نیز ایجاد این مرکز با اعتبار مبلغ 150 میلیون ریال از کمک های بلاعوض فرمانداری شهرستان بافق و یکصدمیلیون ریال نیز از اعتبارات استانی شهرستان بافق تامین شده است.

 وی افزود: ایجاد این مرکز در بافق با همکاری شرکت تعاونی نگین کویر از خردادماه سالجاری شروع شد و نیمه اول دی ماه سالجاری به پایان رسید و سوم اسفندماه امسال افتتاح اولیه را داشتیم .

فلاح خاطرنشان کرد: البته در آینده نزدیک با حضور مسئولان سازمان مرکزی تعاون روستایی و استان به صورت رسمی افتتاحیه خواهیم داشت.

 وی اضافه کرد: در استان یزد 14 مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی را داریم و دو تا از این محلها در شهرستان های بافق و بهاباد خواهد بود.

علی فلاح تصریح کرد: سه گروه محصولات؛ خشکبار، میوه، موادپروتئینی و لبنیات را خواهیم داشت و ضمنا کشاورزان نیز می توانند نسبت به ارائه محصولات کشاورزی و فرآوردهای دامی خود را در این مرکز بصورت عرضه مستقیم به مشتریان داشته باشند.

 وی گفت: در مبحث قیمت گذاری به صورت پیشنهادی  یا شرایط رقابتی را خواهیم داشت تا زمینه رقابت سالم بوجود آید.

وی گفت: اقلام ارائه شده با تخفیف 10 تا 15 درصدی به مشتریان ارائه می شود و در بعضی اقلام خاص بیست درصد را خواهیم داشت.

وی با دائمی دانستن این مراکز عرضه، خاطرنشان کرد: محل این مرکز عرضه مستقیم در شهرستان بافق در محوطه اداره تعاون روستایی و  در شهرستان بهاباد در محل فروشگاه مصرف شرکت تعاونی امید بهاباد خواهد بود.

وی گفت: استقبال مردم تا کنون خوب بوده و ابراز امیدواری کرد  استقبال بتدریج بهتر شود.

رئیس اداره تعاون روستایی بافق اظهارداشت: بزودی برنامه ایجاد فاز دوم این مرکز را در سال آینده خواهیم داشت که امیدواریم مسئولین امر در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دانشجو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 اسفند 1390 - 5:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ایول این کار واقعا عالی بوده تا کی این میوه فروش ها خون مرد رو تو شیشه کنن . باید این میدون توسعه پیدا کنه خدا پدر و مادر و جد و آباد پیشنهاد دهنده و مجری طرح رو بیآمرزه

You cannot copy content of this page