آگلومراسیون بافق در لیست طرحهایی که امسال به بهره برداری می رسد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 26 فروردین 1392

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر امینی درگردهمایی سالانه مدیران ایمیدرو با بیان این مطلب گفت: مجموع سرمایه گذاری ریالی و ارزی انجام شده برای طرح های قابل بهره برداری ایمیدرو طی امسال به ترتیب 12 هزار میلیارد ریال و 410 میلیون یورو است.

وی از اشتغال مستقیم بیش از 40 هزار نفری این طرحها خبر داد و افزود: واحدهای احیای مستقیم طرح های 7 گانه، طرح طلای زرشوران، آگلومراسیون بافق، فاز نخست منطقه ویژه صنایع انرژی بر، كك سازی ذوب آهن اصفهان، از جمله طرح هایی است كه امسال به بهره برداری می رسد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به مهمترین راهكارهای توسعه ای ایمیدرو در سال 92، تصریح كرد: صیانت از بیت المال و انفال، شفاف سازی امور در مجموعه ایمیدرو و شركت های تابعه و از جمله عرضه محصولات معدنی در بورس، واگذاری تمام پروژه ها به بخش خصوصی و نیز حركت به سمت ایجاد سازمان هلد ینگی تخصصی، بخشی از این راهكارهاست.

وی ادامه داد: احداث 2 نیروگاه، برگزاری مزایده عمومی بین المللی برای معدن گینه و استخراج آلومینا از این معدن، رفع مشكلات بخش خصوصی و حمایت از پروژه های مناطق محروم، جزو برنامه های اجرایی ایمیدرو در سال 92 است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page