اعضای هيات اجرايي ریاست جمهوری شهرستان بافق مشخص شدند

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 اردیبهشت 1392
به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ، “علی اصغر رنجبر” در جلسه انتخاب هيات اجرايي انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بافق که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، با اشاره به تلاش دشمنان به منظور كم رنگ كردن ميزان تمايل مردم براي شركت در انتخابات، اظهار داشت:
برای لبیک گفتن به شعار مقام معظم رهبری ، نقش آفرینی همه مردم جهت خلق حماسه سیاسی لازم است که در اين شرايط حساس، انجام وظايف محول شده به هيات اجرايي به بهترين وجه ممكن، ضروري به نظر مي رسد.
DSC03213
وي با اشاره به انتخاب معتمدين محلي براي حضور در هيات اجرايي گفت: اين افراد بايستي از ميان اشخاص متدين، متعهد، توانا به اجراي وظايف و داراي حسن شهرت در ميان مردم انتخاب شوند.
رئیس ستاد انتخابات بافق با تاکید بر قوانین انتخابات اظهار داشت : براساس ماده 40 قانون انتخابات ریاست جمهوری هیچ یک از اعضای هیات اجرای وناظرین شورای نگهبان نباید با داوطلبان ریاست جمهوری خویشاوندی سببی و نسبی داشته باشند.
علی اصغر رنجبر با اشاره به وظایف هیات اجرایی ریاست جمهوری گفت: پس ازانتخاب معتمدین، هیات اجرایی تشکیل جلسه داده که تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای را در این جلسه تعیین خواهند کرد.
معاون فرماندار بافق گفت: در اجراي ماده 39 قانون انتخابات رياست جمهوري فرماندار موظف است ۳۰ نفر از معتمدین شهر را که به تائید هیات نظارت رسیده دعوت کرده تا در جلسه ای که با حضور سایر اعضا تشکیل می شود اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخاب شوند.
DSC03218
رنجبر با اشاره به اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری دربافق گفت:این هیات متشکل از فرماندار ( رئیس هیات اجرایی ) ، رئیس اداره ثبت احوال ،رئیس دادگستری و دادستان به عنوان اعضای اداری هیات اجرایی و 9 نفر از معتمدین که با رای گیری انتخاب شدن به عنوان اعضای اصلی معرفی می شوند.گفتني است در اين جلسه حاضران پس از بحث و تبادل نظر، از ميان 30 كانديداي هيات اجرايي، 9 نفر را به عنوان عضو اصلي و پنج نفر را به عنوان عضو علي البدل انتخاب نمودند.
شایان ذکر است از بین 30 نفر معتمد دعوت شده 4 زن بودند که یک نفر به عنوان عضو اصلی هیات اجرایی ریاست جمهوری در بافق انتخاب شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page