رغائب در بافق آسیب شناسی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 اردیبهشت 1392

کارگروه فرهنگی ارتقاءبخشی و آسیب شناسی مراسم بافق با عنوان لیله الرغائب تشکیل شد.

همزمان با آغاز ماه پرفضیلت رجب و در پیش بودن لیله الرغائب جلسه هم اندیشی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم مربوط به این روز و شب عظیم در بافق در کارگروه ارتقاءبخشی و آسیب شناسی مراسم بافق در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق تشکیل شد.

در این جلسه اعضاء و مدعوین کارگروه نقطه نظرات خود در خصوص جهت دهی مناسب به شب آرزوها را مطرح و بر آسیب شناسی برای پرهیز از هرگونه اسراف و خرافه گرایی تاکید کردند.

در این جلسه مقرر شد:

همزمان با شب آرزوها پیامکهای مناسب برای عموم مردم بافق ارسال شود

غرفه های فرهنگی برای تحویل بسته های فرهنگی و برشورهای حاوی بایدها و نبایدهای این شب و روز در ورودی بهشت الحسین ،امامزاده عبدالله و… برپا شود.

سازمانهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به دریافت خیرات و نذورات مردم که برای شادی ارواح متوفین صورت می پذیرد اقدام نمایند.

اطلاع رسانی مناسب نسبت به اهمیت این شب و روز انجام و بهترین رفتارها جهت دهی شود.

لازم به ذکر است لیله الرغائب یا شب آرزوها اولین شب جمعه ماه رجب است که در بافق با حضور گسترده مردم برای زیارت اهل قبور در روز پنجشنبه اول این ماه حال و هوای خاصی دارد.

ناگفته نماند کارگروه ارتقاء بخشی و آسیب شناسی مراسم بافق با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگان امام جمعه  ، فرماندارو فرماندهی نیروی انتظامی،مسؤل سازمان تبلیغات اسلامی ،رئیس حوزه علمیه ،و مسولین فرهنگی دانشگاهها و مراکز علمی بافق تشکیل می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page