خرم‌آباد قهرمان مسابقات هندبال لیگ دسته سه کشور شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 26 اسفند 1390
خرم‌آباد قهرمان مسابقات هندبال لیگ دسته سه کشور شد
خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در بافق با قهرمانی تیم خرم‌آباد لرستان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، در فینال برگزاری مسابقات هندبال لیگ دسته سه کشور تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم خرم‌آباد لرستان با نتیجه 34 بر 28 تیم میانه آذربایجان شرقی را مغلوب خود کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.
همچنین در بازی رده‌بندی این مسابقات تیم طلای سرخ قائنات خراسان جنوبی با شکست 30 بر 25 تیم بیجار کردستان، بر سکوی سوم قرار گرفت.
به این ترتیب با پایان یافتن نخستین دوره از مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور به میزبانی شهرستان بافق، تیم‌های خرم آباد، میانه و طلای سرخ قائنات به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور که سال آینده برگزار می‌شود به دست آوردند.
در این دوره از مسابقات بیش از 400 ورزشکار در قالب 20 تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت یک هفته به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی ایران در سالن امام علی (ع) آهن‌شهر بافق با هم رقابت کردند.
نماینده فدراسیون هندبال کشور در حاشیه اختتامیه این بازی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهار داشت: تقویت و ارتقا رشته هندبال در سطح کشور، استفاده از ظرفیت و استعدادهای بومی شهرستان‌ها و توجه به ضرورت حضور جوانان در مسابقات لیگ‌های کشوری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.
حسن گل‌مینا با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات در شهرستان بافق عنوان کرد: تیم‌های اول تا سوم این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم سال آینده کشور را کسب کردند.
در پایان این دوره از بازی‌ها از تیم‌های برتر با اهدای حکم قهرمانی، مدال و کاپ قهرمانی تقدیر شد/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page