نظام در آستانه پیروزی بزرگی قرار گرفته است

دسته: سیاسی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 4 خرداد 1392
رئیس بسیج علمی کشور:
نظام در آستانه پیروزی بزرگی قرار گرفته است

رئیس بسیج علمی کشور گفت: نظام در آستانه پیروزی بزرگی قرار گرفته و مردم با خلق حماسه سیاسی، این پیروزی را رقم می‌زنند.

خبرگزاری فارس: نظام در آستانه پیروزی بزرگی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمود تولایی  در گردهمایی بسیجیان شهرستان بافق به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سالن 9دی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امروز ما بر خان نعمت شهدا سربلندیم، شهدایی که تنشان زیر شنی‌های تانک دشمن خرد شد اما اجازه ندادند کیان سرزمینشان خرد شود.

رئیس بسیج علمی کشور افزود: ملت ایران و شهدای ما برای اسلام و احیای ارزش‌ها به پا خواست و پیروز شد و خداوند به ملت ایران عزت داد و نصرت و یاری خود را همراه این ملت کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همانند یک دیده‌بان هوشیار، آگاه و با بصیرت در طول تاریخ انقلاب عمل کرد، خاطرنشان کرد: با عنایات الهی، در شرایطی که هیچ حاکمی قدرت گفتن نه به آمریکا را نداشت، رهبر ما گفت که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

تولایی با اشاره به شرایط سخت و دشوار جنگ تحمیلی و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: کشور ایران با یک درصد از جمعیت جهان، اهمیت ویژه‌ای در انرژی و منابع طبیعی و انسانی دارد و همیشه مورد توجه استکبار بوده و هست.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور با تاکید بر ضرورت توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: نبرد دشمن علیه ایران هنوز به پایان نرسیده چرا که دشمن با برنامه‌ریزی‌های گوناگون، هجمه همه‌جانبه‌ای را طراحی کرده و برای مقابله با آن، خلق حماسه نیاز است.

وی افزود: استکبار می‌داند که هیچ جنگ مسلحانه‌ای در ایران کارساز نیست و برای همین است که فشار تحریم‌ها را بالا برده تا با ایجاد نارضایتی بین مردم و رهبری فاصله بیاندازد و به اهداف شوم خود برسد.

تولایی گفت: کشور ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشارها در همه زمینه‌ها از نظر علم و فن‌آوری و دارویی و هوا و فضا و روابط با کشورهای دیگر،‌ در حال پیشرفت است.

رئیس سازمان بسیج علمی کشور تصریح کرد: به فضل خداوند امروز شاهد افتخارآفرینی ایرانیان در عرصه‌های مختلف هستیم و تمام سناریوهای از پیش تعیین شده و طراحی‌های دشمن، توسط نیروهای بسیج نقش برآب شده است.

وی عنوان کرد: شرایط ویژه کشور خواهان خلق حماسه بزرگ سیاسی و اقتصادی است چرا که دشمن آخرین سلاح خود را که نبرد اقتصادی و سیاسی است، به کار برده است.

تولایی با بیان اینکه انقلاب با تقدیم 220 هزار شهید و تحمل دوران تنهایی و دشوار در زمان جنگ تحمیلی، هرگز سازش را نمی‌پذیرد، افزود: نظام اکنون در آستانه پیروزی بزرگی قرار گرفته و شرایط هم به نفع ملت است و در جهان حامیان و همفکران زیادی دارد و هرگز هم تسلیم نخواهد شد.

وی، قانون‌مداری و داشتن اخلاق اسلامی، پرهیز از تخریب قوای سه‌گانه، پرهیز از دورنمایی و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و مروری بر تجربه تلخ فتنه88 که یک پیروزی بزرگ بین‌المللی است را از شاخص‌های مهم انتخابات سالم و امن خواند و گفت: مردم با حضور هر چه گسترده‌تر و انتخاب فرد شایسته و اصلح می‌توانند بخشی از تکلیفی که بر عهده آنها قرار گرفته است را انجام دهند.

وی بیان داشت: در انتخاب اصلح نه آنقدر افراط کنیم که به رای سفید برسیم و نه آنقدر تفریط کنیم که فریب تبلیغات را بخوریم و چنان چه به نتیجه برای انتخاب فرد اصلح برسیم، با اعتماد به افراد امین می‌توانیم یک رای خوب داشته باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page