ایران با گل قوچان‌‌نژاد امیدوار ماند/شاگردان کی‌روش ۳ امتیاز شیرین از قطر گرفتند

دسته: اخبار ایران , ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 خرداد 1392

خبرگزاری پانا: تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با شکست قطر در دوحه امیدها را برای صعود مستقیم به جام جهانی برزیل زنده نگهدارد.

به گزارش خبرگزاری پانا، تیم ملی فوتبال ایران طی مسابقه ای که  از ساعت20 و 45 دقیقه برابر قطر در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی انجام داد، موفق شد با شکست یک بر صفر میزبان خود 3 امتیاز حساس این دیدار را به حساب خود واریز کند تا با مجموع 10 امتیاز امیدوار به صعود مستقیم باشد.

در این دیدار در دقیقه 65 پاس ارسالی مجتبی جباری به صورت ناقص توسط مدافع قطری دفع شد تا توپ باد آورده ای که به رضا قوچان نژاد رسید او تنوانست تک گل مسابقه را برای ایران به ثمر برساند.

قوچان‌نژاد در دقیقه 72، یک گل دیگر به ثمر رساند که کمک‌داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

در این بازی “مالک عبدالبشیر” داور سنگاپوری به قاسم برهان و بلال محمد از قطر و رضا قوچان‌نژاد از ایران کارت زرد نشان داد.

در این بازی کارلوس کی‌روش سرمربی فوتبال ایران به دلیل محرومیت اجازه نشستن روی نیمکت تیم ملی را نداشت و از روی سکوها بازی را به همراه “نلو وینگادا” که به عنوان مربی مهمان حضور داشت، تماشا کرد.

ایران با این پیروزی 10 امتیازی شد و شانس صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل را پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه آینده در تهران باید به مصاف لبنان برود و پیروزی در این مسابقه صعود ایران را قوت خواهد بخشید.

ایران یکبار دیگر در مقدماتی جام جهانی2006 آلمان با گلزنی وحید هاشمیان توانسته بود قطر را حذف کند.

قطر با این شکست کمترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد و تقریبا حذف شده است.

تیم ملی ایران در این بازی با ترکیب رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری(90 غلامرضا رضایی)، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، مجتبی جباری(84 مجتبی جباری)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد(88 امید ابراهیمی) برابر قطر به میدان رفت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page