از درگیری طرفداران مشایی با مجری تا اهدای لباس شهید به احمدی‌نژاد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 تیر 1392
مراسم بزرگداشت حماسه سوم تیرکه در سالن سیدالشهدا(ع) برگزار شد با حواشی جالبی همراه بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، مراسم بزرگداشت حماسه سوم تیر با حضور جمعی از سیاسیون و مردم عصر سوم تیر در سالن سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد.
در این مراسم سایت نکات پرس توسط غلامحسین الهام افتتاح شد.
در میان جمع یکی از حضار شعارهای «درود خدا بر مالک اشتر زمانه» «درود خدا بر احمدی نژاد» «لعنت بر عمروعاصان و اشعث های زمانه» «لعنت خدا بر کینه توزان و قدرت طلبان زمانه» بیان شد که شعار «احمدی دلاور پیرو خط رهبر» در حمایت از این فرد گفته شد.
کلیپی از عملکرد هشت ساله احمدی نژاد و بخشی از سخنان او مبنی بر اینکه «چیزی جز پاکی، خدمت، عشق، ایثار از انسان باقی نمی ماند» پخش شد.
با ورود احمدی نژاد حضار با شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» از او استقبال کردند و شعارهای «احمدی زنده باد مشایی پاینده باد» «احمدی مشایی دو یاور ولایی» «راست و کارگزار علیه خدمتگزار» را سر دادند.
مجری برنامه به قرائت شعرهایی پرداخت و در این میان یکی از حضار شعار «مجری یادت باشه مشایی باید باشه» بیان کرد.
سپس مهدی ولی زاده فرزند سردار شهید ابوالحسن ولی زاده عضو سابق انجمن اسلامی دانشگاه ایلام پشت تریبون قرار گرفت و با انتقاد از همهمه موجود در سالن با بیان اینکه با عملکردتان فرهنگ خود را نشان می دهید مورد هو کردن قرار گرفت و در ادامه سخنانی را بیان کرد.
وی با اشاره به حضور احمدی نژاد در ایلام و گریه او به خاطر فقر روستاییان به بیان سخنان احمدی نژاد مبنی بر اینکه «اگر رئیس جمهور شدم اینجا را آباد می کنم» که بعدها نیز از سوی رئیس جمهور در این رابطه اقداماتی انجام شد پرداخت.
در ادامه خبرنگار سیاسی روزنامه ایران به احمدی نژاد گفت بگذارید دستتان را ببوسم که یکی از حضار گفت اگر نماینده حبهه پایداری نیز رای آورده بود همین گونه عمل می کردید؟!
غلامحسین الهام دیگر سخنران این برنامه با بیان اینکه حادثه سوم تیر 84 باعث شد تا دولت احمدی نژاد سر کار بیاید گفت: احمدی نژاد توانست امام خمینی را تنها کانون وحدت قرار دهد و فرهنگ امام زمان را وارد ادبیات جهان کند که با شعار «الله اکبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا» از سخنان او حمایت شد.
دو قاب مزین به آیات قرآنی به احمدی نژاد اهدا شد که یکی از این دو از سوی الهام بود.
همچنین خانواده شهید سردار ولی زاده به همراه نوه شش ماه شهید به عنوان کوچکترین عضو حاضر در برنامه لباس آن سردار شهید را به احمدی نژاد تقدیم کردند که رئیس جمهور با بوسیدن لباس شهید آن را بر سرش گذاشت.
سپس خواهر دو شهید از میان جمع بلند شد و در میان مجلس با اشاره به خوابش به این معنا که عکس احمدی نژاد را در کنار شهدا در بهشت الزهرا دیده است حمایتش را از رئیس جمهور اعلام کرد که حضار شعار «احمدی احمدی حمایتت می کنیم» را سر دادند.
سپس رئیس جهمور پشت تریبون قرار گرفت و سخنرانی کرد در میان حضار دست نوشته هایی با مضامین «دانای جوان ز بی کسی پیر شود» «تازه اول عشق است» دیده می شد.
سپس احمدی نژاد با بیان اینکه نیازمند انسانی هستیم که در قله باشد و تنها راه سعادت حضور امام است گفت: بدون امام وحدت آرمان و انسانیت بی معناست اگر نوکر یار رده نهم امام زمان باشم برای من بالاترین افتخار است که مورد تشویق حضار قرار گرفت.
وی با انتقاد از سخنانی مبنی بر اینکه امام زمان آن قدر می کشد تا خون به رکاب اسبش برسد گفت: ‌این سخنان ساخته پدر جد رژیم اسرائیل است زیرا جامعه باید برای آمدن امام آماده باشد که مجددا جمع او را تشویق کردند.
در ادامه احمدی نژاد به بیان خاطره ای از پیرمرد بودایی در سریلانکا درباره موضوع انتظار اشاره کرد که او نیز در حالی که در حال اشک ریختن بود گفت ما نیز همین را می گوییم و منتظر هستیم.
سپس احمدی نژاد ادامه داد که اما شیطان ها می آیند و می روند شیطان دست انداز درست می کند مثل کسی که زورش به راننده نمی رسد بعد باد چرخ ماشین را کم می کند اما دشمنان بدانند ماشین ما متوقف نمی شود.
در ادامه یکی از حضار با نشان دادن یکی از صفحات ضد احمدی نژادی روزنامه کیهان آن را دروغ دانست که احمدی نژاد گفت: «کاغذ است دیگر!» و همه حضار را به خنده واداشت.
همچنین رئیس جمهور گفت: دولت احمدی نژاد پاک ترین دولت ایران بوده است که با شعار «الله اکبر» مورد حمایت جمع قرار گرفت.
در پایان سخنرانی حضار شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی» را سر دادند و بعد از پایان برنامه در حالی که آهنگ خداحافظی‌ احسان خواجه امیری پخش می شد احمدی نژاد به علاقه‌مندانی که درو او حلقه زده بودند دست می داد برخی از حضار با چشمانی گریان و نگاه هایی غمگین او را بدرقه کردند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page