پروژه احداث کارخانه الکترود گرافیتی اردکان جان تازه ای می گیرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 10 تیر 1392

در جلسه ای که با ابتکار و پیگیری نماینده مردم اردکان برای حل مشکلات کارخانه الکترود گرافیتی اردکان برگزار شد ، تصمیماتی جهت تسریع در انجام کار و تکمیل این پروژه مهم اتخاذ شد.

نماینده مردم اردکان در این جلسه که در محل دفتر شرکت ایمیدرو و با حضور مدیرعامل این سازمان ، استاندار یزد و مدیران شرکتهای معدنی و فولادی کشور برگزار گردید، ضمن  تشکر از اهتمام مهندس امینی مدیرعامل ایمیدرو نسبت به طرح الکترود گرافیتی اردکان و ابراز تاسف از روند اجرای این طرح گفت: سنگ بنای طرح ایجاد کارخانه الکترود گرافیتی از زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی استوار گردید و جانمایی و محاسبات براساس اصول فنی وکارشناسی انجام گرفت اما متاسفانه بخشی از روند پیشرفت کند این طرح بدلیل مخالفت گروهی که نمی خواهند ما صنایع با تکنولوژی بالا در کشور داشته باشیم و از آنطرف سودجویی عناصری که به کار واردات الکترود در کشور مشغولند  بوده است.

“محمدرضا تابش” در این رابطه پیشنهاداتی ارائه نمود تا هر چه سریعتر مشکلات این طرح عظیم ملی در ابعاد داخلی و خارجی مرتفع گردد.

استاندار یزد و مدیران حاضر در جلسه نیز با ارائه نقطه نظرات خود آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن تصمیمات این جلسه اعلام نمودند.

در پایان مقرر شد با توجه به تصمیمات خوبی که در جلسه اتخاذ گردیده با محوریت مدیرعامل ایمیدرو جلساتی برگزار و نتیجه نهایی ظرف چند هفته آینده مشخص گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page