پیگیرمسایل کلان باشید/در خصوص منطقه آریز پشتیبان و همراهتان هستم

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 10 تیر 1392

  پیگیرمسایل کلان باشید/در خصوص منطقه آریز پشتیبان و همراهتان هستم

 اعضای منتخب شورای اسلامی شهر بافق با حجت الاسلام میرغنی زاده دیدار کردند

IMG_1111111111113344

تنی چند از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر بافق برای دیدار و عیادت از حجت الاسلام سیدجوادمیرغنی زاده در منزل این روحانی حضور یافتند.

حجت الاسلام میرغنی زاده، در ابتدای این دیدار رهنمودها و نصایحی را در زمینه های مختلف بیان نمود و سپس اعضای منتخب شورای شهر بافق نیز به تشریح برخی مسایل و برنامه های مدنظرشان پرداختند.

حجت الاسلام سیدجوادمیرغنی زاده بافقی، وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر را ضروری و زمینه ساز توسعه و پیشرفت دانست و عنوان داشت: باید با همدلی، جدیت، تلاش و پشتکار  و تعامل با سایر دست اندرکاران مسایل و مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنید.

وی خاطرنشان کرد: شما نمایند مردم هستید و در همه حال باید مدافع، پشتیبان و پیگیر حقوقشان باشید و مردم نیز همیشه قدردان حامیان صدیق و تلاشگرشان بوده اند.

این روحانی، با اشاره به نام برخی بزرگان بافق و گام هایی که در جهت پیشرفت شهرستان برداشتند، تاکید کرد: باید برای نخبگان، اندیشمندان و پیشکسوتان ارزش و جایگاه خاصی قائل شد.

وی با منع پرداختن شورا به مسایل جزئی، توصیه کرد: مسایل و موضوعات کلان و با اهمیت را در اولویت توجه و پیگیری قرار دهید.

حجت الاسلام سیدجواد میرغنی زاده با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص تعارض به منطقه آریز بافق، عنوان کرد:  خاطراتی از نزدیک به هشتاد سال پیش از فعالیت مرحوم پدر را در روستای آریز به خاطر دارم و یک مدتی هم کشاورزی بنام محمد داشتیم که بر روی این روستا کشت و کار می کرد.

وی با ابراز تعجب از ادعای مالکیت شهرستان همجوار در خصوص این منطقه، اضافه کرد: وجب به وجب محدوده این روستا را میشنایم و این کشاورز نیز هنوز در قید حیات است.

وی به برخی مدارک ومستندات اشاره نمود و بیان کرد: مرحوم پدر مالک 8 طاق روستای آریز بودند  که 2 طاق از این روستا به عنوان صداقیه به همسر اخوی آسید محمد و آسیدجعفر و 2طاق نیز به بنده هدیه دادند.

وی با اشاره به داشته های این منطقه و معادن اطراف آن،  افزود: مرحوم پدر علاقه زیادی به این روستا داشتند و به هیچ قیمتی حاضر به فروش نبود.

حجت الاسلام میرغنی زاده، در پاسخ به درخواست حمایت و همراهی از سوی اعضای منتخب شورای شهربافق در پیگیری این مهم، عنوان داشت: این روستا میراث پدری ماست و برای احقاق حق  پشتیبان و همراهتان در هر جایی که  لازم باشد و تا آخرین لحظه هستم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 10 تیر 1392 - 1:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خداوند بیامرزد برادران میرغنی زاده ا که منشا خیر فراوانی برای شهرستان بوده اند.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 تیر 1392 - 1:39 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا رحمت کند ایت ا..میر غنی زاده را . انشالله اعضای منتخب پیگیر مسائل شهر مخصوصا حقوق ا ز دست رفته کسبه های دو خیابان باشند و همچنین د19

You cannot copy content of this page