برگزاری اردوی یک روزه ویژه معلولان بافقی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 تیر 1392

جامعه معلولین شهرستان بافق در راستای وظایف خود جهت بالابردن روحیه نشاط و شادابی در بین معلولین و خانواده محترمشان یک اردوی تفریحی برگزار کرد.
در ذیل گزارشی از این اردو بیان می کنیم .
اتوبوس رإس ساعت 15/7روز جمعه چهاردهم تیر با سوار کردن حدود چهل تن از معلولین و خانواده عزیزشان و به همراه چندنفر از کارمندان مؤسسه به سمت محل تفریحی دره گاهان حرکت نمود .در حدود ساعت 9/15 بود که اتوبوس وارد دره گاهان شد.همه پیاده شدند و هرکس به همراه خانوادهش محلی برای نشستن انتخاب کردند . سپس هرکس مشغول صرف صبحانه شد.
وسایل پخت ناهار آماده شد و چندنفر مشغول پخت ناهار شدند.
حدود ساعت دو بعد از ظهر بود که وقت توزیع و صرف ناهار رسید .
بعد از صرف ناهار هر کسی به تفریح و گردش پرداخت تا حدود ساعت چهار بعد از ظهر که کم کم وقت سوار شدن به اتوبوس و حرکت به س
مت امام زاده سید جعفر رسید.
میزان توقف در امام زاده جعفر حدود یک ساعت و نیم بود.دیگر هوا داشت تاریک می شد که وقت حرکت به سمت بافق رسیده بود .در نزدیکی بافق حدود35 کیلومتر مانده به بافق مسجد حضرت ابوالفضل بود که چشم نوازی می کرد ،در آنجا هم نیم ساعتی توقف داشتیم تا مسافرین هوایی عوض کنند و بعد به سمت بافق حرکت کنیم . مقصد نهایی همان محل شروع حرکت یعنی دفتر مؤسسه بود .
ضمنا متذکر می شود که هزینه این اردوی یک روزه حدود 600000تومان شده که حدود 150000تومان آن را خود معلولین متقبل شده و مابقی را جامعه معلولین هزینه نموده است .
در پایان باید از آقایان ابوالفضل شاهپورزاده رئیس مؤسسه ،مصطفی نصیری ،داوود پرویز زاده ،سعید معظمی راننده صبور و خوش برخورد و سرکار خانم کارگران که در این اردو ما را همراهی و مدد کردند کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page