در نشست فرماندار با شورای منتخب چه گذشت؟

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 17 تیر 1392

با انتخاب شورای جوان،پازل توسعه بافق تکمیل شد

فرماندار بافق در اولین نشست خود با شورای منتخب که در  فرمانداری و با حضور 4 نفر از اعضای شورای اسلامی منتخب شهر بافق،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی و خبرنگاران سایتهای اطلاع رسانی بافق برگزار شد با اشاره به برگزاری خوب انتخابات در بافق گفت:با انتخاب شورای جوان پازل توسعه بافق تکمیل شد.

بافق کم حاشیه ترین انتخابات را برگزار کرد

مهدی دهقان خاوری افزود:به لطف الهی کم حاشیه ترین انتخابات را در بافق برگزار کردیم و با فرصتی که ایجاد شده بافق برای یک جهش توسعه ای آماده شده است و این جهش باید در 4 سال آینده صورت پذیرد.

تعامل و آرامش نیاز اساسی بافق برای توسعه و پیشرفت

خاوری با بیان اینکه آرامش و تعامل دو نیاز اساسی برای پیشرفت خصوصا در بافق است افزود:الحمدلله تاکنون هیچ مشکل و حتی اختلاف سلیقه ای با امام جمعه محترم و مدیریت شرکت سنگ آهن برای توسعه بافق نداشته ایم .

چهره شهر با مبالغی که در آن هزینه شده همخوانی ندارد

خاوری ادامه داد :چهره کنونی شهر با مبالغ هنگفتی که از عوارض سنگ آهن در بافق خرج شده همخوانی ندارد و افزود: دلیل لین موضوع و دیگر مشکلات بافق عدم برنامه ریزی مناسب است.

نشانه های یک شورای شهر قوی

فرماندار بافق عدم رجوع مردم برای مشکلات شهری به فرماندار را از نشانه های یک شورای شهر قوی دانست و سرمایه گذاری و درآمدزا بودن شهرداری را راه حل برون رفت شهر از مشکلات دانست.

سیاست بنده برای باز پس گیری D19  فشار از بالا چانه زنی از پایین است

مهدی خاوری در خصوص سؤال یکی از اعضای شورای منتخب شهر در خصوص پی گیریهای انجام شده درباره معدن D19  گفت:برنامه بنده برای بازگشت این معدن به بافق سیاست فشار از بالا چانه زنی از پایین است  و در 6 ماه گذشته بیشترین نامه نگاریها در این باره را انجام داده ام.

خاوری فعال شدن خواص بافق و ایفای نقش مناسب در خصوص معدن D19  و نکشاندن کار به کف خیابان را بهترین راه حل برای این موضوع دانست و از اعضای شورای شهر منتخب خواست در گفتگو با مردم  زمان بر بودن این پرسه را مطرح کنند.

آنچه اعضای منتخب شورای اسلامی شهر با فرماندار مطرح کردند

در ادامه این دیدار اعضاء شورای منتخب شهر دیدگاههای خود برای همکاری با فرماندار و دیگر مسؤلین را بیان کردند:

محمد حسن تشکری عدم اطلاع رسانی و پاسخگو نبودن به مردم را موجب حضور مردم در کف خیابان برای احقاق حق و مطالبات دانست و خطاب به فرماندار گفت:مطمئن باشد روزانه یکی از اعضاء شورا برای پی گیری مسائل شهر به شما مراجعه خواهند نمود.

مهدی طالعی عدم سیاسی کاری را سرلوحه کار شورای منتخب عنوان کرد.

حسن امیرزاده کمبود امکانات و رفاهیات لازم برای زندگی را دلیل گرفتگی و افسردگی مردم بافق دانست و درخصوص مشکلات مردم برای رفت و آمد به یزد  و نبود امکانات حداقلی در پایانه یزد را از مشکلاتی دانست که باید خیلی زودتر پی گیری می شد.

امیر زاده نبود دفتر سرمایه گذاری در بافق را یادآور شد و به نحوه عملکرد خاوری درباره حل مشکل معدن D19  و عدم سرکشی وی به پایانه جدید بافق در یزد انتقاداتی وارد کرد که فرماندار به آنها پاسخ داد.

مهدی رنجبر پاسخگو نبودن برخی از مسؤلین درباره پروژه های عمرانی را یکی از مشکلات بافق دانست  و از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر در سریعترین زمان ممکن خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سیاست بنده برای باز پس گیری D19 فشار از بالا چانه زنی از پایین است

یا ایشون اشتباه گفته یا شما بازیتون میاد
فشار از پایین چانه زنی از بالا

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 18 تیر 1392 - 9:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

شورای منتخب همین ابتدای کار گامهای محکمی برداشته است. انشاالله همین روند ادامه پیدا کند و نگذارند چیزی به شهرستان تحمیل کنند یا حقی از شهرستان را ضایع کنند.

You cannot copy content of this page