مشاوره دواطلبین کنکور92 در پیام نوربافق

دسته: دانشگاه , علمی - پزشکی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 تیر 1392

نشست تقدیر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری آزمون سراسری و بررسی راهکارهای مناسب برای مشاوره به شرکت کنندگان در کنکور سراسری 92 در دانشگاه پیام نوربافق برگزارشد .

DSC06208.jpg1
رئیس پیام نوربافق، رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از مدیران مدارس شهرستان و کارکنان مرکز پیام نوربافق در این نشست در خصوص راهکارهای مناسب مشاوره به داوطلبین شرکت کننده در آزمون سراسری 92 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

DSC06210
در این نشست از کلیه عوامل اجرایی برگزاری آزمون سراسری در این مرکز تقدیرشد.
رئیس پیام نوربافق، در حاشیه این نشست با اشاره به نقش مشاوره مناسب و بجا در انتخاب رشته دواطلبین کنکور، عنوان داشت: این نشست با هدف تقدیر از عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری کنکور92 برگزار و در زمینه بررسی راهکارهای مناسب برای ارایه مشاوره مطلوب در خصوص انتخاب رشته  داوطلبین آزمون سراسری و در نتیجه ارتقای سطح علمی شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
حجت عباسی، با اشاره به استعداد و جایگاه خوب دانش آموزان بافقی،  افزود: در این نشست نظرات و تجربیات ارزنده و مفیدی از سوی مدیران مدارس شهرستان مطرح گردید.
وی با اشاره به پیشنهادش در زمینه مشاوره داوطلبین کنکور 92در این دانشگاه، ادامه داد: مجموعه دانشگاه نیز برخی تجربیات و دانسته ها در زمینه مشاوره مناسب و مطلوب را با این عزیزان در میان گذاشت.
رئیس پیام نوربافق، د رانتها از کلیه دست اندرکارن و عوامل اجرایی که در برگزاری آزمون سراسری با این مرکز همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

عکس: حکیمی _روابط عمومی پیام نوربافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page