نمایشگاه ” سیمای حجاب در آئینه عفاف”

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
دوشنبه - 7 فروردین 1391
نمایشگاه ” سیمای حجاب در آئینه عفاف” در آستان امام زاده عبدالله بافق گشایش یافت .
همزمان با ایام نوروز نمایشگاه عکس و پوستر با عناوین جذاب و مفاهیم حجاب در صحن مطهر آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق گشایش یافت .
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق امروز در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک عیدنوروز و تشریح اهداف این نمایشگاه گفت: نمایشگاه سیمای حجاب در آئینه عفاف از طرف مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عبدالله بافق به منظور پاسخگویی به شبهات و بررسی نقش حجاب در جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب دایر شده است .
حجت الاسلام محمد علی فلاح با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه افزود:این نمایشگاه با ارائه پوسترهایی با تیترهای بسیار جذاب و خاص در مورد حجاب نقش بسیار مهمی در شفاف سازی این مساله در بین جوانان مخصوصا بانوان ایرانی دارد.
وی تصریح کرد: مفاهیم حجاب در این نمایشگاه به خوبی و با مطالب بسیار ارزنده ای تفسیر شده است که از عموم مردم دعوت به بازدید از این نمایشگاه می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق بیان داشت : نمایشگاه سیمای حجاب در آئینه عفاف به طور دو دوره ای در زمانهایی که جمعیت بیشتری در این مکان حضور دارند اجرا می شود.
این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی برای بازدید عموم دایر است .عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
خازن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 آبان 1391 - 1:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام من پوسترهاي سيماي حجاب در ايينه ي عفاف را در يكي از مساجد بين راه مشهد مشاهده كردم. خيلي دوست داشتم مطالبش را يادداشت كنم ولي فرصت نداشتم. اگر ممكن است ادرسي كه مطالب پوسترها را داشته باشد برايم ارسال كنيد تا استفاده كنم.باتشكر فراوان.

You cannot copy content of this page