جوشکاری 66کیلومتر از خط انتقال گاز یزد – بافق به اتمام رسیده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 30 تیر 1392
جوشکاری 66کیلومتر از خط انتقال گاز یزد – بافق به اتمام رسیده است
معاون فرماندار و کارشناسان فرمانداری از خط انتقال گاز یزد-بافق بازدید کردند.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ،” علی اصغر رنجبر” معاون فرماندار به همراه چند تن از کارشناسان فرمانداری بافق از روند فعالیت پروژه خط انتقال گاز یزد به بافق بازدید کرد.

معاون فرماندار بافق  در این بازدید از این طرح به عنوان موفقیتی بزرگ یاد نمود و اجرای این طرح را زمینه ای برای تقویت و رشد بنیه اقتصادی و از اساسی ترین زیر ساختهای مورد نیاز صنعت شهرستان بافق یاد کرد و با تاکید خواستار تسریع در عملیات اجرائی پروژه شد.

54427735268593590207

علی اصغر رنجبر با اشاره به همت و عزم عوامل اجرایی این پروژه گفت: خدمت رسانی بی منت به مردم شریف بافق در این کویر با دمای بالای 45 درجه کار بزرگی است و این برگ زرینی بر افتخارات دولت خدمتگذار خواهد بود.

سرپرست نظارت کارگاهی و مشاور شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در این راستا با اشاره به شروع عملیات این پروژه از اردیبهشت 91 گفت: عملیات جوشکاری حدود 66 کیلومتر از پروژه مذکور انجام که از این متراژ 61 کیلومتر آن دفن شده است .

47043021500931180602

 “سعید امامی” افزود: در حال حاضر لوله های مورد نیاز این پروژه بطور متناوب وارد خط و تمامی آن در طول کانال ریسه شده است .

وی در بازدید معاون فرماندار بافق از خط لوله انتقال گازیزد_بافق گفت: با توجه به مسیر  یکصد کیلومتری این پروژه ، الحمدالله با حمایتهای خوبی که از این پروژه شده به نسبت پروژه های دیگر کشور از نظر زمانبندی جلوتر هستیم در حالی که برخی پروژه ها به علت نقدینگی تعطیل شده است.

64449045744634311710

سرپرست نظارت کارگاهی درباره روند احداث این خط لوله ٢٤ اینچ اظهار داشت: 40 کیلومتر اول این خط در حال تست آب می باشد و این قسمت از پروژه تا چند روز آینده به اتمام می رسد .

امامی با اشاره به نجابت مردم شرستان بافق خاطر نشان کرد: در این چندین سال ( 15 سال) کار در شرکت گاز مردمی به نجابت ، خونگرم و پاک به مانند مردم بافق ندیدم و افتخار می کنم که برای مردم این خطه کار می کنم.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page