دوره تخصصي هتلداري و گردشگري براي اولين باردر بافق

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
دوشنبه - 31 تیر 1392

IMG_7379

شهرستان بافق به لحاظ  ظرفيت هاي گردشگري  و توريستي مي تواند  سهم بسزايي  را در اين امر داشته ياشد وجود شن هاي روان  صادق آباد ، تلفيق كوير و كوهستان ، كوير دره انجير ،  آثار باستاني وبسيار از جاذبه هاي كه شايد به چشم ما نيايد و حتي نباشد و با خلاقيت و استفاده از ظرفيت هاي موجود  مي توان ايجاد كرد تا بسياري از گردشگران را به شهرمان هدايت كندو نويد بخش توسعه اقتصادي و ساختاري براي شهرمان باشد.
اگر دقت كنيم يكي از موضوعاتي كه باعث پيشرفت يك شهر مي شود ورود يكسري  امكانات جديد و تحول در ساختار و ظرفيت هاي شهري است كه افراد را بسمت آن ديار مي كشاند. ما بايدبه گونه اي شهرمان را بسازيم كه در استان و حتي كشور تك باشد تا مردم با ديد ديگر به شهر ما نگاه كنند كه اين خواسته و تحول را  با آوردن فكر و نگاه باز، مي توان به ارمغان آورد  چرا كه شهر تفريحي و گردشگري مي تواند در كنار شهر صنعتي نويد بخش توسعه باشد چرا كه مردم براي كار به شهرستان ما سفر مي كنند اما  مسلما شهر آباد و شاداب را براي زندگي انتخاب خواهند نمود.
IMG_7566
يكي از لازمه هاي اين امر وجود سفره خانه ها و هتل  ها و ارائه خدمات گردشگري مي باشد در اين راستا شركت پرشين  مهر بافق  دوره هاي تخصصي هتلداري و گردشگري را برگزار نموده است.اين دوره ها كه با همكاري موسسه جهانگردي رشد تحت نظارت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار گرديده سه دوره آن به پايان رسيده است .كه حدود 50 نفر در اين كلاس ها شركت نموده ا ند و مدرك معتبر از سازمان ميراث فرهنگي  دريافت نموده اند.تا اين  حركت قدمي  در راستاي توسعه شهر و ديارمان بافق باشد . انشاءالله.
محمد رنجبر

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page