معاونین آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور بافق منصوب شدند

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 31 تیر 1392

روابط عمومی دانشگاه پیام نوربافق خبرداد:

طی ابلاغ جداگانه ای معاون آموزشی و اداری دانشگاه پیام نوربافق معرفی شدند.

طی احکام اعلام شده از سوی ریاست دانشگاه خانم راحیل کریم زاده به سمت معاون آموزشی و خانم زهرا حاجی عبداللهی به سمت معاون اداری منصوب شدند .

در بخشی از این احکام آمده است :

امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی همکاران و نصب العین قرار دادن تقوا و فرامین مقام معظم رهبری بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته ای انجام و در جهت تحقق اهداف دانشگاه گامهای موثری بردارید.

دانشگاه پیام نور مرکز بافق واقع در بلوار ورودی شهر با بیش از 14 رشته مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه علمی – فرهنگی و پژوهشی آغاز نموده و همچنان استوارتر از گذشته در مسیر رشد و تعالی گام برمیدارد .در این دانشگاه تاکنون مدیران متعددی اعم از بومی و غیر بومی پا به عرصه تلاش گذاشته اند و در حال حاضر حجت عباسی بافقی به عنوان مدیر بومی دانشگاه با رویکردی جدید و با توجه خاص به زحمات کارکنان و روسای پیشین و تعامل مضاعف با مسئولین شهرستان و استان به فعالیت مشغول است.

ساختار جدیدی که پس از حضور وی در دانشگاه بنیان نهاده شده است ابعاد متفاوتی را دربردارد که هر روز تحولات جدیدی را نظاره هستیم و یکی از اقدامات حائز اهمیت تغییر در مسئولیتها براساس پتانسیل افراد است که اخیرا انتصاب جدید معاون آموزشی و اداری دانشگاه را شاهد بوده ایم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page