12فروردين روز تجلی غیرت ایرانی

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
جمعه - 11 فروردین 1391

یوم الله  12 فروردين سال  1358، روز تجلی اراده امت قهرمان اسلامی ایران و تبلور شخصيت واقعى غیور مردمان ايران اسلامی و روز فرجام شیرین مبارزات بی امان بر علیه طاغوت زمان و تثبيت انقلاب اسلامى است . در اين روز با بركت ، شالوده و ساختار جديد سياسى – اجتماعى ايران برمبناى اراده امت و مردم سالاری دینی و نیز آراى اكثريت قريب به اتفاق مردم فهیم و غیرتمند ایران ، حاکمیت اسلام عزیز با  2/98 درصد آراء قاطع برقرار گرديد و بدینسان نظام مقدس جمهورى اسلامى با اراده الهى و خواست مردم تثبيت گردید .

امام عظیم الشأن امت (ره) در بیانی از بیانات گهربار خود فرمودند : صبحگاه 12 فروردين كه روز نخستين حكومت الله است از بزرگترين اعياد مذهبى و ملى ماست و  ملت ما بايد اين روز را عيد بگيرند و زنده نگه دارند. روزى كه كنگره هاى قصر 2500 ساله حكومت طاغوتى فرو ريخت . (صحيفه نور جلد 5،ص 234)

و اینچنین خداى تبارک و تعالی بر ما و امت اسلامی منت نهاد و رژيم استكبار را با دست تواناى خود كه قدرت مستضعفين است در هم پيچيد و ملت عظيم  ما را الگو و پيشواى ملت هاى مستضعف نمود تا در دهه چهارم پیروزی این انقلاب شکوهمند شاهد به بار نشستن درخت تناور مجاهدت این امت و تحقق وعده الهی صدور انقلاب اسلامی توسط وجود مبارک حضرت امام (ره) به سائر بلاد اسلامی و بیداری عظیم امت اسلامی و در نتیجه سقوط حاکمان جور و ستم و طواغیت زمان خود باشیم که این خود شکرانه ای دارد و آن اینست که در مسیر تحقق نیات خیر خواهانه رهبر کبیر انقلاب (ره) مردم عزیز ما بیش از پیش قدر این انقلاب را بدانند و هشدارند که اگر لحظه ای تردید و دمی از مکر منافقان داخل و خارج غافل شوند ، این انقلاب خدای نا خواسته به دست نا اهلان و نا محرمان خواهد افتاد و آنگاه ما از چشم عنایت حضرت صاحب الامر (عج) و شهداء عزیز و والامقام خواهیم افتاد که این مصداق خسر الدنیا و الآخره خواهد بود و بس .

و ختام کلام ما نیز بمصداق ” و ختامه مسک ” ، شیرین سخن آن پیر فرزانه (ره) است که فرمود : مبارك باد بر شما روزى كه پس از شهادت جوانان برومند و داغ دل مادران و پدران و رنج هاى طاقت فرسا ، دشمن غول صفت و فرعون زمان را از پاى درآورديد و با راءى قاطع به جمهورى اسلامى ، حكومت عدل الهى را اعلام نموديد. صحيفه نور جلد 5، ص 233 .

ما بعنوان سربازان ولایت و در آغاز سالی عزیز که به نام سال “تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نامگذاری شده است در ترکیبی تعهد مدار و در وسط میدان ، جهادگونه تلاش خواهیم نمود تا با افزایش تولید ، کارآفرینی بیشتر و صیانت از سرمایه ایرانی در این بزرگترین قطب معدنی ایران اسلامی به عهد دیرین خود با خمینی کبیر در 12 فروردین 58 عمل کنیم و توطئه خائنان و کوته فکران و آنانی که با اساس وحدت در ستیزند را خنثی نماییم ، ان شاء الله .

                                                                                               حبیب حسن زاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page