روزخبرنگاردربافق چگونه گذشت

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
یکشنبه - 20 مرداد 1392

 

بطورمعمول؛ همه آنهایی که حرفه ها و مشاغلی دارند که یک روز خاص از تقویم به مناسبت آن نام گذاری شده است، انتظار دارند در آن روز برای مردم و رسانه ها بگویند، گپ بزنند و درد دل کنند و از شیرینی ها و سختی های خودشان بگویند و خلاصه هرچه ” دل تنگشان”خواست بگویند، اما  یک روز از فصل گرم تابستان نیز بنام روز خبرنگار_17مرداد_ نامگذاری گردیده تا یک روز در سال هم این انتشار دهندگان حرف ها و صحبت های مردم و مسئولین برای یکبار هم که شده سخن بگویند و از حرفه شان برای دیگران حرف بزنند و کمی هم درد دل کنند! اما ظاهرا ضرب المثل؛ «کوزه فروش از کوزه شکسته آب می خورد» را برای امثال بنده ابداع نموده اند.

روزخبرنگار در بافق مصادف بود با 6 پیام از  روسا و روابط عمومی های چند اداره و دیگر هیچ _فرماندار، رئیس ارشاد، ورزش، مدیرعامل سنگ آهن و روابط عمومی های فرمانداری و آموزش و پرورش بافق- که به رسم ادب متقابلا تشکر می کنیم.

این روز بطور اتفاقی با نشست فرهیختگان بافق  نیز هم زمان شد تا خبرنگاران در این روز هم شنونده  باشند تا سخنگو_ البته جالبتر اینکه تمام سخنگویان این نشست ار مجری  تا سخنران به تبریک روزعید فطر بسنده کردند- بگذریم.

امیدواریم برای این قشر زحمتکش که  در تمام عرصه های؛ اجتماعی، علمی، هنری، فرهنگی و غیره ، تلاش، کوشش و دلسوزی می کنند توجه  و احترام بیشتری قائل شویم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 21 مرداد 1392 - 10:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از کی تشکر میشه که از خبرنگاران بشه همه به نوع خود دارن زحمت میکشن

You cannot copy content of this page