فرمانداربافق: بافق با همه سرمایه ها و منابع مادی و انسانی آن پیشرفتی را که باید داشته باشد نداشت

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
چهارشنبه - 23 مرداد 1392

فرمانداربافق، در جمع خبرنگاران با اشاره به 9 دی ماه سال گذشته، نخستین روز کاری اش، عنوان داشت: وقتی وارد پروسه کاری شدم برایم قابل توجه و  تعجب بود که بافق با همه سرمایه ها  و منابع مادی و انسانی، آن پیشرفتی را که باید داشته باشد نداشت.

مهدی دهقان خاوری، در زمینه ارزیابی اش در خصوص علل عدم پیشرفت شهرستان، ادامه داد: اولین دلیل را نداشتن برنامه دیدم یعنی مشخص نیست شهرستان چه هدفی دارد، همه مردم خواهان پیشرفت هستند و اعتقاد دارند بافق باید از این که هست یک جهش داشته باشد ولی اینکه به کجا و چه اهدافی و در چه پرسه زمانی  می خواهند برسند برنامه ای ندارند.

وی  در زمینه دیگر علل پیشرفت و توسعه بافق در گذشته، افزود: ارتباط بافق با مرکز استان ضعیف و این در تمام بخش های اداری و دوستانه خیلی خوب نیست و راحت بگویم نداشتن نیروها و افراد تاثیرگذار در مرکز استان از سایر علل است.

فرمانداربافق در زمینه سومین علت عدم پیشرفت، اضافه کرد: برخی شهرهای استان در سطوح مدیرکل و سایر پست ها نمایندگانی در مرکز استان دارند و با این وجود وقتی فردی در در این شهرستانها برای انتصاب پستی انتخاب شود سایر افراد و گرایش های سیاسی پشتوانه اش هستند و اولویت شهرشان هست، لیکن اینجا برخی هجمه ها صورت می گیرد.

فرمانداربافق چهارمین علت را عدم استفاده از نیروها و مدیران توانمند و باتجربه پس ار تصدی مسئولیت شان در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: عدم بهره و استفاده از نیروهای توانمندی که بازنشسته شده اند در سایر زمینه ها و بخش های خصوصی از دیگر دلایل است، این در درازمدت باعث تاثیرگذاری منفی بر روحیه افراد می شود البته این موضوع شامل برخی افراد در حال خدمت نیز می شود.

خاوری با ضروری دانستن نشست هایی با افرادی از گرایش ها و سلایق مختلف شهرستان، افزود: برخی مواقع نیز از نیروها و مدیران توانمند قبلی بدلیل گرایش های سیاسی متفاوت با جناح حاکم بهره برده نمی شود.

فرمانداربافق گفت: ابتدای دوره فرمانداری بنده رویدادهای مهمی اتفاق افتاد که مهمترین آن انتخابات بود که به اذعان برخی مسولین استان در این شهرستان خوب، آرام و فارغ از گرایش های سیاسی برگزار گردید.

این مقام مسئول بیان کرد: با عنایت به اینکه تا کنون عمده کارها بر روی دوش فرمانداران قبلی بود بنده برای نخستین بار در استان  کاظم رنجبر را به عنوان مسئول امور حوزه فرماندار در مسایل داخلی قرار دادیم تا رتق و فتق امورکارشناسان و گزارش گیری از روسای ادارات را انجام دهد و کلیه روسا گزارش های یکساله گذشته را ارایه دهند و از اکنون هر 15 روز یکبار با روسای ادارت در زمینه برنامه های کاری نشست خواهد داشت.

مهدی خاوری، با  بیان مثالی مسایل عدم همکاری مرکز استان و مدیران کل در بعضی موارد را ناشی از عدم پیگیری مناسب دانست و تصریح کرد: اکنون روسای ادارت شهرستان با رنجبر نشست داشته و در صورت مطرح شدن مسایل و مشکلات فراتر از حوزه شهرستان این مهم توسط فرمانداری پیگیری می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
soheil8 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 11:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جدا خسته نباشید کلی زحمت کشیدید از وقتی آمدید!!!

ساسان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 6:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي خاوري سلام
چرا از تعطيلي فولاد نفرموديد

لحظه‌شماری هکرها برای بازنشستگی ویندوز ایکس پی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 10:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

لحظه‌شماری هکرها برای بازنشستگی ویندوز ایکس پی

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 - 12:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای فرماندار با تشکر از شما می خواستم بگم برای دیرامدن وزود رفتن بعضی مسولین ادارات هم فکری کنید بعضی ها سیر خواب می شوند و بعد سر کار می ایند موبایل هم که نشان نمیده .می گند ماموریت هستیم در حالی که زیر رختخواب هستند خواهشمند است یک مدتی مامور مخفی بگذارید تا به واقعیت برسید

You cannot copy content of this page