تشکیل حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم (ص)ویژه حلقه شهیدان محمدرضا راسخ، محمد تفکری ، یدا … رنجبر ،حسین رضایی ، حسن کماندار و کاظم بابایی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 26 مرداد 1392

 با حضور حجت الاسلام ملکوتی نیا، حلقه های صالحین مذکور در محل دفتر ستاد یادواره شهدای شرکت برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام ملکوتی نیا پیرامون نکات اخلاقی، در رابطه با سهل انگاری در دین اشاره نمود و افزود:

ملکوتی نیا گفت انسان نباید در مسائل عبادی و احکام اسلامی از خود سستی و بی توجهی نشان دهد. وی همچنین افزود: سهل انگاری و سستی در عبادت می تواند تأثیر مستقیمی بر همسر و فرزندان بگذارد.

ملکوتی نیا در ادامه سخنان خود به اعتدال در زندگی دنیوی اشاره کرد و بیان نمود انسان بایستی در تمامی عرصه های زندگی تعادل را حفظ نماید و حتی نسبت به خانواده و فرزندان این تعادل را رعایت کند و سرمایه گذاری و ارزشی که انسان در زمینه های مختلف انجام می دهد در بعد عبادی و مسائل دینی هم این هزینه و ارزش تحقق یابد.

وی در آخرین نکته در باب نکات اخلاقی تأکید نمود یکی از عوامل سستی در عبادت، فقر است و همان طور که امام علی (ع) فرمودند: هرکس فقر به سراغش بیاید چهار خصلت به او روی     می آورد: ضعف در یقین، ناقص شدن عقل، سستی در دین و از بین رفتن حیا.

حجه الاسلام ملکوتی نیا در باب سیاست به تحولات اخیر مصر اشاره نمود و عوامل داخلی که گروه های داخلی در آن نقش داشتند و عوامل خارجی که آمریکا و اسرائیل تأثیر زیادی در این مرحله از تحولات اخیر مصر داشته اند را نام برد.

وی در ادامه گریزی به احتمالات تحولات مصر زد و سه احتمال را عنوان نمود. اول ارتش، اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب کند که این به نفع ارتش نمیباشد. دوم ارتش، عقب نشینی کرده و میدان را به اخوان المسلمین بدهد که این هم بعید میباشد و سوم اعتراضات مسالمت آمیز ادامه یابد و به اخوان المسلمین سهم کوچکی داده شود و گفتمان ملی صورت بگیرد که این احتمال از قوت بیشتری برخوردار است.

پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page