“ارتش اسراييل” از چه حيواناتي تشکيل شده است؟ +عکس

دسته: اخبار ایران , خواندنی ها , دیدنی ها
بدون دیدگاه
یکشنبه - 27 مرداد 1392
به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس آمارها و منابع موثق، حدود نيمي از مرگ‌ها در ميان سربازان اسراييلي به دليل “خودکشي” رخ مي‌دهد.

به گزارش “وزارت جنگ رژيم صهيونيستي”، در 10 سال گذشته 237 نظامی اسراييلي با خودکشی به زندگی خود پایان داده‎اند که این آمار به صورت متوسط یک خودکشی در ماه است.

اگرچه وزارت جنگ اسرائیل ادعا دارد تنها یک نظامی در ماه خودکشی می‎کند، اما منابع آگاه در وزارت جنگ می‎گویند این پدیده عمده‌ترین یا یکی از مهمترین دلایل مرگ سربازان است، به گونه‌ای که نیمی از قبرهای موجود در قبرستان نظامی اسرائیلی‌ها متعلق به سربازانی است که خودکشی کرده‌اند.

برخی آمارهای منتشر شده از خودکشی هفتگی دست کم دو سرباز اسرائیلی خبر می‎دهد.

افزایش آمار خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی در حالی رخ می‎دهد که پس از شکست اسرائیل در “جنگ غزه”، روحیه این نظامیان در بدترین وضعیت خود قرار دارد، اما مقام‎های اسرائیلی همواره تلاش می‎کنند تا مشکلات شخصی را علت خودکشی‎ها اعلام کنند.

در کنار خودکشي و افسردگي، نااميدي نيز در ميان نظاميان صهيونيست موج مي‌زند، به‌طوري که بسياري از سربازهاي اسراييلي از جنگيدن در “نوار غزه” پرهيز مي‌کنند و از کشتن زن‌ها و کودکان بي‌گناه به ستوه آمده‌اند.

بنابراين گزارش بسياري از صهيونيست‌هاي سرباز ترجيح مي‌دهند 14 روز در زندان سپري کنند تا اينکه به جنگ در غزه ادامه دهند.

“نوئم لونا” “Noem Levna، افسر اسراييلي درباره عدم تمايل به حضور خود در غزه مي‌گويد: ما در 17 روز 900 نفر را کشتيم که صدها کودک در ميان آن‌ها بودند.

همين افسردگي‌ها و خوکشي‌ها و عدم تمايل سربازان اسراييلي براي حضور در ميدان‌هاي نبرد، صهيونيست‌ها را بر اين داشته است تا براي پيشبرد اهداف غير انساني خود دست به دامان موجودات ديگر شوند.

باشگاه خبرنگاران چندي پيش، در گزارشي به حيواناتي مانند عقاب، موش، کوسه و کرکس اشاره کرد که رژيم صهيونيستي با استفاده از آن‌ها به جاسوسي از کشورهاي منطقه و آزار و اذيت فلسطيني‌ها مي‌پردازد.

در آن گزارش به اين موضوع اشاره شد که صهيونيست‌‌ها مراکز تربيت حيوانات راه انداخته‌اند که در آن حيوانات جاسوس پرورش مي‌دهند.

اما مثل اينکه کار در اينجا تمام نمي‌شود، ارتش رژيم صهيونيستي از اين حيوانات به عنوان سرباز نيز استفاده مي‌کند.

در بررسي‌هاي انجام گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، رژيم صهيونيستي يگان‌هاي ويژه‌اي دارد که در آن به تربيت حيواناتي مي‌پردازد که از آن‌ها براي يورش به فلسطيني‌ها و مناطق جنگي استفاده مي‌کند.

اوکتز، يگان ويژه سگ‌هاي وحشي

يگان “اوکتز” “Oketz”، واحد ويژه و سري سگ‌هاي وحشي ارتش اسراييل است که در سال 1939 ايجاد شد.

ماموريت اين يگان ويژه، تربيت و آموزش سگ‌هاي مهاجم است. سگ‌هاي مهاجم اوکتز در محيط‌هاي شهري و روستايي و ويژه حمله به فلسطيني‌هاي معترض در سرزمين‌هاي اشغالي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

اين سگ‌ها به گونه‌اي آموزش مي‌بينند که مي‌توانند اهداف فلسطيني خود را شناسايي کرده و به شکار آن‌ها بروند.


نشان ويژه يگان اوکتز

اسراييلي‌ها در اين يگان از “سگ‌هاي شکاري بلژيکي” به نام “Malinois” استفاده مي‌کنند، زيرا به قدر کافي براي حمله به اهداف بزرگ بوده و هدايت آن‌ها نيز ساده‌تر مي‌باشد.


نمونه‌اي از سگ‌هاي مالينويز بلژيکي

قد اين سگ‌ها حدود61 تا 64 سانتي‌متر و وزن آن‌ها حدود 30 کيلوگرم است.

به گزارش وب‌سايت صهيونيستي THE JEWISH CHRONICLE ONLINE””، سگ‌هاي يگان اوکتز ويژه مي‌توانند به راحتي در پي فلسطيني‌هايي بروند که “کوکتل ملوتوف” و سنگ پرتاب مي‌کنند.

سگ‌هاي وحشي گزينه اول “انتفاضه سوم”

به گزارش “يديعوت‌آحارانوت”، براساس اطلاعات منابع نظامي، هزينه هر کدام از اين سگ‌ها ده‌ها هزار دلار است از خريد، ترانسفر، آموزش و نگهداري.

بنا براين گزارش، در صورت وقوع انتفاضه سوم در سرزمين‌هاي اشغالي، سگ‌هاي وحشي صهيونيستي اولين يگاني هستند که براي مقابله با مبارزان فلسطيني به ميدان فرستاده خواهند شد.

اين گزارش در ادامه مي‌افزايد، با وجود اينکه سربازان اسراييلي تمايلي براي مقابله با “زنان و کودکان فسطيني” ندارند،‌ يگان ويژه اوکتز که از سگ‌هاي قوي و بي‌رحم تشکيل شده‌ است، مي‌تواند مبارزان فلسطيني را پراکنده کند.

و همچنين منابع نظامي اسراييلي فاش کرده‌اند در زمان يورش به “کشتي آزادي” ترکيه‌اي، از سگ‌هاي مهاجم در سرکوب فعالان حقوق بشري که براي کمک به مردم مظلوم “فلسطين” راهي سرزمين‌هاي اشغالي بودند استفاده شده است.

“بز کوهي” در ارتش اسراييل

نکته‌اي جالب در ميان ارتش اسراييل وجود دارد و آن حضور بزهاي کوهي در اين ارتش است. در حالي که سربازان اسراييلي به خاطر حضور متمادي در مناطق جنگي و آماده باش دائمي و همچنين ترس از نيروهاي “حزب‌الله”، تمايلي براي حضور در مرز سرزمين‌هاي اشغالي با “لبنان” ندارند، از اين جهت وزارت جنگ اسراييل به فکر نيروي جديدي افتاده است.

اين کار رژيم صهيونيستي باعث خنده بسياري از رسانه‌هاي غربي شده است، به‌طوري که روزنامه انگليسي “گاردين”، در مطلبي با عنوان “اسراييل از بزکوهي براي محافظت از مرزهاي خود استفاده مي‌کند” به اين مطلب اشاره کرده و مي‌نويسد:

بز کوهي تبديل به ابزار جديدي در ارتش اسراييل گشته و نقش بسزايي در اين بين دارد. اين حيوانات استفاده‌هاي گوناگوني براي ارتش اسراييل دارند، از يک سو، به دليل مهارت پيکارجويان حزب‌الله در استتار ميان مناطق سرسبز منطقه، بزکوهي مي‌تواند گياهان منطقه را بخورد تا زمين باير شود و جايي براي مخفي شدن مردان حزب‌الله وجود نداشته باشد.

به گزارش روزنامه صهيونيستي “هاآرتص”، يکي ديگر از موارد استفاده اين حيوانات، شاخ‌هاي تيز آن‌ها مي‌باشد که در صورت عبور فردي از مرز لبنان به سمت سرزمين‌هاي اشغالي، بزهاي کوهي 500 کيلويي مي‌توانند خطر بزرگي براي افراد باشند.

استفاده از سگ‌ها عليه کارگران فلسطيني

“تپه‌هاي هربون”، واقع در جنوب “کرانه‌هاي باختري”، يکي از فقيرترين مناطق فلسطيني است، اما حضور سگ‌هاي اوکتز در اين محله، باعث ترس و خشم فلسطيني‌ها شده و اجازه عبور و مرور مردم به مناطق ديگر را سخت کرده است.

هنگامي که فلسطيني‌هاي نوار غزه که به خاطر نبود کار در اين منطقه قصد ورود به سرزمين‌هاي اشغالي را دارند، با سگ‌هاي مهاجم صهيونيستي مواجه مي‌شوند.

“منير هوشيه”، شهروند فلسطيني در اين رابطه مي‌گويد: در روز جهاني کارگر به قصد اعتراض به سمت سرزمين‌هاي اشغالي در حال حرکت بوديم، که به يک باره گروهي از سربازان اسراييلي به همراه گله‌اي از سگ‌هاي وحشي به ما حمله کردند. به گفته اين مرد 35 ساله، سگ‌ها بسياري از معترضان را به شدت مجروح کردند.

سگ‌هاي مهاجم صهيونيستي  اوکتز به جواني به نام اعلي عادل الحورين حمله کرده بودند که باعث شکستگي دست او و منجر عمل جراحي به خاطر عمق گازگرفتگي سگ وحشي شده بود.

اعلي درباره زماني که سگ وحشي اسراييلي به او حمله کرد، مي‌گويد: ساعت حدود 5 بود که سعي داشتم از طريق سوراخي که در فنس ايجاد شده بود عبور کنم،‌ اما ناگهان، سگي عظيم‌الجثه به سمت من حمله کرد و سعي کرد دست من را پاره پاره کند. سربازهاي صهيونيستي تنها در حال تماشاي اين صحنه بودند و هيچ اقدامي در راستاي رها کردن سگ از من انجام ندادند.

همان‌طور که در تصاوير و فيلم زير مشاهده مي‌کنيد، نيروهاي اسراييلي براي دستگيري فلسطيني‌ها از سگ‌هاي مهاجم وحشي استفاده مي‌کنند.

سال گذشته، در اعتراضات جوانان کرانه باختري و درگيري‌هاي آن‌ها با نيروهاي رژيم صهيونيستي،‌ يگان ويژه اوکتز خودنمايي کرد. در اين تظاهرات نيروهاي صهيونيستي در هنگام مواجهه با جوانان فلسطيني از سگ‌هاي وحشي يگان ويژه اوکتز استفاده کردند.

در اين ميان، يکي از سگ‌ها موفق مي‌شود يک جوان فلسطيني را بگيرد، اين سگ به حدي قدرت دارد که حتي سربازان اسراييلي هم نمي‌توانند دست جوان را از دهان سگ بيرون بکشند.

 فلسطيني‌ها موش آزمايشگاهي سگ‌هاي اوکتز

به گزارش هاآرتص، سربازهاي اسراييلي از فلسطيني‌ها براي آموزش سگ‌هاي وحشي خود استفاده مي‌کنند، بنا به گزارش گروه‌هاي حقوق بشري، هنگامي که خودروهاي فلسطيني‌ها در ايست‌هاي بازرسي ماموران رژيم صهيونيستي متوقف مي‌شوند، نيروهاي اسراييلي سگ‌هاي مهاجم خود را به داخل خودرو مي‌فرستند تا چگونگي يافتن مواد منفجره را آموزش ببينند. اما اين آزمايشات به دفعات باعث آسيب و حتي حمله اين سگ‌هاي وحشي به مسلمانان فلسطيني مي‌شود.

بنابراين گزارش،‌ براي آموزش سگ‌هاي يگان ويژه اوکتز، خودروهاي فلسطيني‌ها را متوقف کرده و باعث وحشت سرنشينان خودرو مي‌شوند. سربازان اسراييلي براي آموزش اين سگ‌ها، ساکنان خودروها را به زور بيرون کشيده و سگ‌ها به دنبال مواد منفجره درون خودروها يا خود افراد مي‌پردازند.

زماني که ساکنان خودرو خارج مي‌شوند، سرباز اسراييلي شيئي را داخل وسيله قرار مي‌دهد، سپس سگ وحشي براي يافتن آن به داخل خودرو مي‌رود.

بنا به گزارش Breaking the Silenve‌، سازماني غير دولتي که شهادت‌هاي سربازان اسراييلي در سرزمين‌هاي اشغالي را جمع آوري مي‌کند، اين ايست‌هاي بازرسي تنها به دليل تربيت سگ‌هاي اوکتز برقرار مي‌شوند.

کساني که به انسانيت ارزش قائل نيستند براي سگ‌ها مراسم يادبود و اهداي مدال مي‌گيرند

نکته جالب درباره يگان ويژه اوکتز اين است صهيونيست‌ها که ارزشي براي انسان‌ها قائل نسيتند و کودکان فلسطيني را به راحتي به قتل مي‌رسانند، وقتي يکي از سگ‌هاي وحشي خود را از دست مي‌دهند براي او مراسمي ويژه برگزار مي‌کنند، به‌طوري که حتي گورستاني ويژه اين سگ‌ها در يگان اوکتز تعبيه شده و سالانه سال‌مرگ آن‌ها نيز گرامي داشته و مراسمي در اين باب برگزار مي‌شود.

به‌علاوه، به اين سگ‌ها مدال افتخار هم اهدا مي‌شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page