کتابخانه قلب تپنده دانشگاهها و موسسات آموزشی

دسته: دانشگاه , فرهنگی، هنری، مذهبی
۴ دیدگاه
دوشنبه - 28 مرداد 1392
کتابخانه یکی از مهمترین اجزاء و در حقیقت قلب تپنده یک موسسه آموزشی است که به ویژه در رویکرد نوین تعلیم و تربیت یعنی مثلث استاد- کتابخانه- دانشجو اهمیت خاصی دارد.
مهدی اسلام زاده – مدیر پژوهش و فنآوری دانشگاه آزاد اسلامی بافق – در گفتگویی با روابط عمومی این واحد، با اعلام اینکه در حال حاضر کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق  با داشتن  15648 عنوان کتاب و 40554 جلد کتاب فارسی و لاتین و 3486 جلد پایان نامه دانشجویان این واحد در مساحتی بالغ بر 800 متر مربع و مجهز به دو سالن مطالعه (برادران و خواهران ) و سالن نشریات، بزرگترین و مجهز ترین کتابخانه دانشگاهی در سطح دانشگاه های  شهرستان بافق میباشد، گفت: کتابخانه یکی از مهمترین اجزاء و در حقیقت قلب تپنده یک موسسه آموزشی است که به ویژه در رویکرد نوین تعلیم و تربیت یعنی مثلث استاد- کتابخانه- دانشجو اهمیت خاصی دارد. وجود کتابخانه غنی این ره آورد را به دنبال دارد تا فرایند آموزش به بهترین شکل ممکن به بار نشیند و موسسات آموزشی به مراکزی برای تولید علم و تربیت نیروی انسانی کارآمد تبدیل شوند.
کتابخانه
وی افزود: باید این واقعیت را پذیرفت که تحولات جهانی ، رسالت مراکز دانشگاهی را نیز دگرگون کرده و آنان وظیفه ای به مراتب سنگین تر از گذشته بر عهده دارند. رشد شگرف فن آوری های نوین که خود پشتوانه ای برای رشد و توسعه به شمار می روند، مراکز دانشگاهی را موظف می کند تا برای دستیابی به اهداف عالی خود تلاش مضاعف داشته باشند. اگر کارکردهای یک مرکز دانشگاهی را تولید،انتقال و اشاعه دانش بدانیم ، لازمه تحقق این کارکردها وجود امکانات ، تجهیزات و نیروی انسانی مناسب است که نبود یا کمبود هر کدام موجب عدم کارایی مطلوب می شود.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ali این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 مرداد 1392 - 4:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این همه تبلیغات برای دانشگاه آزاد میکنین آیا فایده داره براتون حداقل حق درج آگی هاش رابگیرین

من این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 مرداد 1392 - 9:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای محترم حداقل دانشگاه ازاد امکانات فروانی ازجمله کتابخانه دارد که دیگر دانشجویانی دانشگاه های بافق هم میتوتنند از ان بهر ه ببرند برای اطلاع جنابعالی یگم حداقل دانشگاه ازاد بافق 20 سال سابقه دارد ئنیازی به تبلغ ندارد

فرزند بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 29 مرداد 1392 - 11:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آیا میدانید کتابخانه ای که ریاست اسبق دانشگاه و بنیانگذار این دانشگاه با خون دل و از بودجه شخصی و خانوادگی خود پایه گداری کرده و ستونهای آهنی آن را بر پا کرده است در حال فرو ریحتن و زنگ زدگی است و …

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 3:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نکته مهم: گزارش مدیر به روابط عمومی
حالا مگر مسئول کتابخانه ندارن.
یا مثلا معاون پژوهشی کجا تشریف دارن که مدیر باید بدون مناسبت تبلیغ کنه.
حتما این دفعه نوبت کتابخانه دانشگاه که جمع بشه.
خدا عاقبت دانشگاه رو به خیر کنه

You cannot copy content of this page