کاروان زیارتی پیاده امام رضا (ع) بافق به ساغند اردکان رسید

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 1 شهریور 1392
کاروان زیارتی پیاده امام رضا (ع) شهرستان بافق در نهمین روز از سفر خود وارد حوزه استحفاظی شهرستان اردکان شد و در روستای ساغند اقامت نمود.
DSC_0228.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، کاروان زیارتی پیاده امام رضا (ع) شهرستان بافق در نهمین روز از سفر خود وارد حوزه استحفاظی شهرستان اردکان شد و در روستای ساغند اقامت نمود.

حجت الاسلام مدرسی نماینده مراجع تقلید در استان یزد و امام جمعه بخش مرکزی یزد، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق، حجت الاسلام صدرالساداتی، حسینی فرمانده و جمعی از پاسداران گردان امام حسین(ع) پس از زیارت امامزاده قاسم بن فضل بن اباالفضل العباس (ع) ساغند در میان استقبال زائران وارد مسجد روستای ساغند شدند.

حجت الاسلام مدرسی در جمع زائران این کاروان به بیان بعد معنوی انسان پرداخت.

وی گفت: بدن تابع روح است و پیوسته روح جلودار بدن می باشد بدین معنی که بدن نیاز بیشتری به روح دارد تا روح به بدن؛ به توصیفی بدن مرکب روح می باشد.

حجت الاسلام مدرسی افزود: همانطور که بدن به رزق نیاز دارد، روح هم به رزق نیازمند است و این رزق معنوی است و البته آدمی برای کسب این رزق باید کار و تلاش نماید.

امام جمعه محمدآباد سفر پیاده و عرض ارادت به ائمه اطهار و تزکیه در طول مسیر را از والاترین و بارزترین نمونه های رزق معنوی عنوان کرد و اظهار داشت: روح هم همچون بدن به تنوع رزق نیاز دارد و لذا در فرهنگ دینی ما انواع عبادات وجود دارد.

حجت الاسلام مدرسی تصریح کرد: مدت زمان سفر پیاده، یک فرصت استثنایی است که باید قدر لحظه لحظه آن را دانست.

وی خاطرنشان کرد: البته باید مواظب بود چرا که همانگونه که رزق مادی ممکن است مسموم باشد، رزق معنوی هم می تواند آلوده گردد مثلا با ریا، خشونت و … !


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page