ورزشگاه کارگران بافق همچنان در نیمه راه مانده است

دسته: کارگری , ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 شهریور 1392

 مجموعه ورزشی کارگران بافق، که به «ورزشگاه کارگران» نیز شهرت یافته و نقشه پلان آن  چند صباحی بر دیوار اداره کار سابق نقش بسته بود، از سالیان دور از سوی اداره کار سابق   و اداره کنونی “کار، تعاون و رفاه اجتماعی” شهرستان در دست احداث است.

این طرح در سالهای دور کلنگ زنی و تقریبا چند رئیس تا کنون  پیگیر روند اجرا و ساخت آن بوده اند و مطالبی نیز گه گاه در  خصوص روند و نحوه اجرای این ورزشگاه در هفته نامه ها و سایت های خبری و خبرگزاری ها درج گردیده است.

IMG_1000000003837

بر اساس بازدیدی که از سوی خبرنگار «بافق فردا» چند روز پیش از این طرح انجام شد تا کنون از کل نقشه این مجموعه ورزشی، فقط یک سالن چند منظوره و آن هم نیمه کاره اجرایی گردیده است.

IMG_10000003369

روند احداث و اجرای ساختمان این ورزشگاه تا کنون آنقدر کند و به تعبیری لاکپشتی بوده است که کارگران و حتی جامعه ورزشی آنرا جزو گزینه های کوتاه مدت برای برنامه ریزی های آتی ورزش شهرستان به حساب نمی آورند.

 این موضوع که؛ روند کند ساخت این مجموعه ورزشی چه دلایلی دارد و مهمتر اینکه این مجموعه قرار است تا چه زمانی به اتمام و بهره برداری برسد؟ سوال هاییست که مسئولین دست اندرکار باید در خصوص آن پاسخی درخور و شایسته به جامعه کارگری شهرستان بافق بدهند.

IMG_10000003375


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page