بیشه در سالهاست که در راه تفرجگاه شدن روز و روزگار می گذارند

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 13 فروردین 1391
امروز در بیشه در همه بودند الا آنها که شاید باید می بودند و با حضورشان آرامش خیال را برای خانواده دخترک مدرسه ای و … فراهم می کردند اینکه در دقایق پایانی روز طبیعت با لطف خداوند منان ، مانور و مارپیچ زانتیای سفید رنگ ، آن دخترک که فرم مدرسه داشت را نقش زمین نکرد و فقط ختم به چاک برداشتن و ترکیدن لاستیک خودرو توسط یک سنگ شد ، جای بسی شکر دارد البته باید در نظر داشت که پایین آمدن موتورهای بدون اگزوز از بالای کوه چه استرسی در ملت ایجاد کرده بود و هنوز به یاد دارم که خانواده ها چگونه بچه هایشان را با چه نگرانی دور خود جمع کرده بودند . حال حساب کار کنید چه میشود اگر از موتورهای سرعتی که پیست موتور سواریشان در بافق اماده نشده است سخن به میان بیاید و آنها بخواهند در این وضعیت استعدادشان در کنترل و سرعت را به رخ ملتی بکشند که مسئولشان حضور ندارد و کم کاری کرده است .
بیشه در سالهاست که در راه تفرجگاه شدن روز و روزگار می گذارند و متاسفانه این بار این طرح ، توسط مردم ، قبل از اتمام مورد بهره برداری قرار گرفته است . بیشه در در این موارد و زمانها ، مکانی نیست که بتوان در آن لحظات خوب و بی استرس و قطعا آرامش بخش خواندش ، چرا که مثلا امروز عزیزانی که می توانستند آرامش بخش آن باشند چند کیلومتر بعد از آن با خیالی آرام حضور داشتند .
بگذریم که گروهی از همین عزیزانی که مسئولیت فراهم کردن جاده ای بی خطر را بر عهده دارند به جای حضور در مکانی جهت رسیدن به مهمترین هدفشان که شاید همان آرامش جاده بود در فلکه ورودی شهر فقط به دنبال از دوش برداشتن وظیفه شان دوربین می انداختند و قبض بی نتیجه صادر می کردند .

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
وجدان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 فروردین 1391 - 10:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام لطفا به اطلاع رسانده شود وشدیدا” از راهنمایی ورانندگی خواسته شود که علت عدم حضور و عدم برخورد با موتورسواران وخودروهای متخلف در بیشه در روز 13 چه بود ؟ چطور یک مامور نامحسوس سه خودرو سواری را قبل از ذوب روی متوقف و پس ازاخذ مدارک ،آنهاراتا مسجد ابوالفضل می آوردو به دلیل همراه نداشتن برگ جریمه ونبودن اکیپ راهنمایی ورانندگی در محل مسجد ، مجددا” (توجه کنید)!به پاسگاه ممهریزمی فرستد وآنجا آنهارا 50000تومان جریمه کرده و به بافق برمیگردند (یکی ازخودروها حامل مادر بیمار خود بوده که ازیزد برمی گشته است). یک موضوع دیگر که مربوط به راننده ای است که با سمند سفید رنگ ،در پیچ بیشه در رو خط ممتد ساعت 17 (عصر سیزده )توی اون شلوغی جاده اقدام به دورزدن نموده وباعث برخورد سه خودرو پراید ویک وانت پیکان به هم شده ووانت دچار خسارت شده ودر شب پس از خلوتی جاده با یدک کش به بافق حمل می شود.
( حالا شما مردم قضاوت کنید ) و خدا به همه امور آگاه است. واصلا بستن باند و پخش موسیقی مبتذل ورقصیدن و کف زدن و برهم زدن آرامش مردم و … وسط بیابون پاک خدا ،(کنار بیشه در ) از دیگر افتضاحات عصر سیزده بیشه در بود که متاسفانه نه گشت ارشاد بود و نه … و اگر کسی هم می خواست برخورد کنه مسلما” قضیه خیابان مخابرات پیش می آمد .ودر کل ایجاد پارک در این مکان و با وجود جاده و … آیا به صلاح است؟ دیگه خسته شدم از نوشتن باید کاری کرد .!

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 فروردین 1391 - 6:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

منم موافقم واقعا نیروی انتظامی بافق کم کاری می کنه یادش بخیر یه زمانی توی بافق وقتی اسم یه چندتا بچه های نیروی انتظامی البته اون قدیم شهربانی می اومد خیلیها ماستاشون رو کیسه می کردند اما حالا نیروی انتظامی واقعا شل عمل می کنه اون بنده خدائی رو که آهسته میاد میره رو بهش گیر میدن اما اون کسیکه همه نوع مردم آزاری رو داره آزاد می گذارند واقعا کنترل کردن یه عده از عهده شون خارجه؟

ح.ف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 فروردین 1391 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
شاید ضعف نیروی انتظامی خیلی دلیل ها داشته باشه ولی به نظر من چند تا از اونها اینه:
1- عدم استقلال در جلوگیری از تنش ها و مدیریت بحران ها از طرف مسئولین استان (اردیبهشت 90)
2- غیر بومی شدن تعداد زیادی از مامورین و عدم آگاهی و شناخت کافی آنها از شهر
3- بازنشته شدن مامورین مقتدر بومی
و غیره

You cannot copy content of this page