افتتاح و کلنگ زنی 17 طرح عمرانی در اردکان

دسته: اخبار ایران , اقتصادی , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 4 شهریور 1392

به مناسبت هفته دولت، 17 طرح عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در اردکان به بهره‌‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، مسئولان استان و شهرستان اردکان در نخستین قدم یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این سال‌های شهرستان اردکان یعنی پایانه مسافربری شهرداری اردکان را افتتاح کردند.

محمدعلی مروتی، شهردار اردکان امروز در مراسم ویژه افتتاح طرح‌‌‌های عمرانی درباره این پروژه یک میلیارد و 390 میلیون تومانی اظهار داشت: این پایانه با هدف ساماندهی شرکت‌های تعاونی مسافربری شهر اردکان در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

خانه شهروند اردکان از دیگر پروژه‌هایی بود که با هدف ارتقا فرهنگ شهروندی و توسعه بسترهای فرهنگی اجتماعی این شهر به بهره‌برداری رسید.

طرح ممیزی املاک شهری و ساماندهی بایگانی شهرداری با اعتبار 400 میلیون تومان و همچنین نرم افزار اینترنتی صدور مجوزهای خدمات شهری به منظور ارائه خدماتی چون صدور پروانه ساختمانی، پایان کار، نقل و انتقال، عدم خلافی و پرداخت عوارض نوسازی به صورت اینترنتی با اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان افتتاح شد.

با آغاز به کار کارت بلیط های الکترونیکی شهرداری اردکان شهروندان می‌توانند هزینه حمل و نقل شهری، پارک بازی، اماکن عمومی و نانوایی‌ها را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

این طرح با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان اجرا شده است.

بازارچه مشارکتی ولیعصر نیز با 600 مترمربع زیربنا، 20 مغازه و اعتبار 120 میلیون تومان از جمله طرح‌هایی بود که با مشارکت جهاد کشاورزی، شهرداری و تعاون روستایی این شهرستان در بلوار آیت‌الله خاتمی (ره) احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

خیابان معراج به طول 480 متر و بلوار پرستار به طول یک‌هزار و 400 متر با مجموع اعتبار 730 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های شهرداری اردکان بود که در این روز افتتاح شد.

بهداشت سرای صحابه نیز در زمینی به مساحت 200 مترمربع و 150 متر زیربنا با اعتبار 100 میلیون تومان احداث شده و 3هزار و 500 نفر از افاغنه ساکن در این شهر را پوشش می‌دهد.

با آغاز به کار این مرکز بهداشتی درمانی، یک پزشک، دو بهبخش و یک ماما مشغول به کار شدند.

مسئولان پس از آن جاده بین مزارع چاه افضل را به طول 15 کیلومتر و اعتبار 400 میلیون تومان افتتاح کردند.

همچنین دستگاه آب شیرین کن روستای ترک آباد با هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این طرح، اهالی این روستا از نعمت آب شیرین در فصل گرما برخوردار شدند.

و در پایان کلنگ احداث پروژه‌های ساختمان جدید شهرداری و میدان امام حسین (ع)، فاز 4 مجموعه پارک آزادی و طرح مرمت بافت قدیم اردکان، شریف آباد، بازار نو و 25 آب انبار با مجوع اعتبار 4 میلیارد و 800  میلیون تومان به زمین خورد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page