نونهال بافقی رتبه سوم هشتمین جشنواره کشوری دستهای کوچک دعا را کسب کرد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 6 شهریور 1392

هشتمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا با معرفی نفرات برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

در آیین پایانی این جشنواره ، هشتمین جشنواره نفر اول نداشت و علی زارع از تبریز و سید پوریا جوادی از اردبیل به طور مشترک دوم شدند و امید آقایی از تبریز و فرزاد برزگری بافقی از یزد به طور مشترک سوم و مبین آقچلی از گلستان چهارم شد.

IMG13362713

پرستو فرزانه آبادیان از ماهدشت کرج، رامین ارفعی، سودا اصغری، سجاد افسری، ندا حسین زادگان، آیلار رحمتی، سیده الهام دمیر دوکن اسکندانی، الهه شوقیان، محمد صادقی، نیلوفر فیروزی، رومینا نعمت پور، علی عالی زاد، نازلی نظرزداه ی اهری، محمد رضا امانی و صبا ایران زاد همگی از تبریز، فاطمه بدری از فارس، زهرا حبیبی از وزقان، ابولفضل حیدری از همدان، پریا چراغی از ایلام، نگارسادات حسینی از اراک، یونس قربانی مقدم از مشهد، لیلی ضمیری از گرمی، کیمیا کیوان از ایلام ، حسن مرادی از ایلام، زینب مشتاقی از اراک، رضا نظری از ایلام و حمیدرضا نوعی از اردبیل به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

farzad

رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: 74 هزار دعا به دبیرخانه جشنواره دست های کوچک دعا در تبریز رسیده بود که از این تعداد یکهزار و 500 دعا انتخاب و به مرحله داوری معرفی شد.

حسن میلانی افزود: دعاهای این جشنواره از شهرها و روستاهای سراسر کشور ارسال و استان های ایلام، کردستان و مرکزی بیشترین شرکت کننده را داشتند.

وی گفت: آسیب­ های اجتماعی همچون طلاق، کودک آزاری و فشارهای اقتصادی و زلزله سال گذشته آذربایجان شرقی تأثیرات بسیاری در دلنوشته­ های کودکان داشته است.

از داوران این جشنواره نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آنچه که در دلنوشته های کودکان بیشتر به چشم می خورد حس هم نوع دوستی آنان بود که اغلب نه برای خود که برای اطرافیان خود دعا کرده بودند.

رعنا فندرزچی با بیان اینکه هیات داوران و تمام دست اندرکاران این جشنواره خود را مسوول برآورده شدن دعای کودکان ایران زمین می دانند، از تمام مسوولان و خیران خواست برای رسیدن این کودکان به آرزوهایشان یاری کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page